Musik i blinkende lygter
Fra : Martin Mathiesen

Dato : 19-01-01 12:46

Hejsa folkens!

Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der ved hvem der har lavet det
musik der spiller til slut i blinkende lygter.. Det svinger rigtig godt og
man får lyst til nærmest at vride volume kontrollen uhæmmet op.. Men jeg vil
gerne have musikken på cd. Nogle der ved hvem der har lavet det og på
hvilken cd nummeret er?

MVH
Martin Mathiesen

Fra : Toomster

Dato : 19-01-01 13:08

Hvad med at købe soundtracket ????

Mvh

Toomster

Fra : GIZMO

Dato : 19-01-01 17:41

Nix, for det pågældende nummer findes ikke på det officielle soundtrack
fra filmen. Her kan man nemlig finde fremragende musik af Jeppe Kaas og
Bent Fabricus Bjerre - men altså ikke det nummer Martin efterlyser.

--
Gizmo

Fra : Peter Brodersen

Dato : 20-01-01 05:57

On Fri, 19 Jan 2001 17:41:26 +0100, NoSpam@post6.tele.dk (GIZMO)
wrote:

>Nix, for det pågældende nummer findes ikke på det officielle soundtrack
>fra filmen. Her kan man nemlig finde fremragende musik af Jeppe Kaas og
>Bent Fabricus Bjerre - men altså ikke det nummer Martin efterlyser.

Grumble... kommer til at tænke på musikken fra "I Kina Spiser De
Hunde" - altså det Era/Enigma-inspirerede musik undervejs, som jeg
meget godt kunne tænke mig. Men det lader heller ikke til at være
udgivet; i hvert fald kan man på DVDen høre, at de også blot bruger en
lydstump fra inde i filmen på deres menuer... øuw!

--
- Pede
Professionel nørd

Fra : Zurfer

Dato : 19-01-01 14:19

In article <9499dl$mlf$1@news.inet.tele.dk>, "Martin Mathiesen"
<martin@esenet.dk> wrote:

> [...]
> og man får lyst til nærmest at vride volume kontrollen uhæmmet op.. Men
> jeg vil gerne have musikken på cd. Nogle der ved hvem der har lavet det

Det er Tim Christensen..(eks. Dizzy Mizz Lizzy)
Han har udgivet en cd for ikke så lang tid siden.

Kenneth

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 19-01-01 14:20

"Martin Mathiesen" <martin@esenet.dk> skrev i en

> Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der ved hvem der har lavet det
> musik der spiller til slut i blinkende lygter..

Så vidt jeg husker er det Tim Christensen (Dizzy Mizzy Lizzy), der har et
album ude lige nu. Det er nummeret "21. centry high", eller noget i den
stil. Det er i hvert fald fra Blinkende lygter, men så vidt jeg husker er
det under rulleteksterne det bliver spillet. SÅ hvis det er det nummer du
ønsker, så er det altså Tim C´s nye album du skal have.

Kåre

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 19-01-01 15:58

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@hum.auc.dk> wrote in message

> [...]
> det under rulleteksterne det bliver spillet. SÅ hvis det er det nummer du
> ønsker, så er det altså Tim C´s nye album du skal have.

Er lige kommet tilbage fra pladeshoppen med albummet.. Nøj det nummer det
kører fedt med guitaren.. Det er bare for lækkert!

Tak for hjælpen til alle!

MVH
Martin Mathiesen