SNATCH - er den god?
Fra : JSMadsen

Dato : 18-01-01 17:26

Ligger den meget op ad Lock, Stock... sådan handlingsmæssigt?
Virker den meget "engelsk lokal" film på en måde?

Den kommer iøvrigt på en 2-disk DVD den 19. feburar i England:
http://www.bensonsworld.co.uk/detail.asp?product=7000000060858
har den til £19.99 og det er porto incl.

Benson har iøvrigt en del andre gode tilbud for tiden, har selv købt Executive Decision
og Blow Away til £10.30 stykket, det er sgu' billigt!
De blev sendt mandag, og modtaget idag torsdag.

Mvh.
Jonas

Fra : Nikolaj Scharff Chri~

Dato : 19-01-01 09:22

"JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com> skrev i en meddelelse
> Ligger den meget op ad Lock, Stock... sådan handlingsmæssigt?

Det er absolut min mening

> Virker den meget "engelsk lokal" film på en måde?

Det vil jeg påstå, uden helt at være sikker på hvad du mener.

NSC

Fra : N/A

Dato : 31-01-01 15:26

Fra : Ronja

Dato : 31-01-01 15:26

Helt enig,, værd både et biograf-besøg og et video-indkøb!

Fra : www.tv2east.dk

Dato : 31-01-01 16:14

"Ronja" <cafe@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Helt enig,, værd både et biograf-besøg og et video-indkøb!

Du kan evt. se trailer fra SNATCH her:
http://www.tv2east.dk/magasiner/fredag/magasin-9/snatch.htm