Brug af "brunere" eks. Australian Gold ved~
Fra : Søren R

Dato : 14-12-01 09:46

Hej

Jeg overvejer at begynde at benytte mig af Australian Gold når jeg tager sol
i et solarium. Er der nogen der har erfaringer med dette?

Det jeg tænker på er om cremen bare gør at man optager mere sol, eller om
den bedre omdanner det til en farve?

I bund og grund...svarer det bare til at tage 10 min længere sol, og dermed
mere rød en jeg plejer at blive ?

Eller kan jeg forvente at blive brunere?

Fra : Guess

Dato : 27-12-01 18:03

Det er jeg også interesseret i at vide...