E-Mail
webnoob 5265
MacG4 og Outlook: knas med newsgroups
Fra : Svenne

Dato : 13-12-01 22:49

Hej gruppe.

Jeg er begyndt at bruge Outlook (vistnok 5.3.1 - jeg kan ikke tjekke version
lige nu) som mail/news-program på min Mac G4, og det fungerer fint nok. Nu
har jeg koblet op til nyhedsgrupper, men har et lille problem:
Jeg vil gerne vise emner "threaded", altså i mapper med alle svar i, og
samtidig sortere disse efter dato. Men det dur skutte. Jeg kan kun få lov
til at gøre een af tingene ad gangen.

Kan i hjælpe med dette - garanteret lille - problem?

På forhånd tak

Svenne

Fra : Jesper

Dato : 13-12-01 23:00

Svenne <jenisch68@yahoo.dk> wrote:

> [...]
> til at gøre een af tingene ad gangen.
>
> Kan i hjælpe med dette - garanteret lille - problem?

Nå jeg foreslå at du bruger en "rigtig" newsreader...så som MacSOUP
http://home4.inet.tele.dk/marathon/MacSOUP/ Den er rigtigt god! Du
bliver vild med den.
--
Jesper.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 13-12-01 23:47

Jesper <triton@titancity.com> wrote:

> Nå jeg foreslå at du bruger en "rigtig" newsreader...så som MacSOUP
> http://home4.inet.tele.dk/marathon/MacSOUP/ Den er rigtigt god! Du
> bliver vild med den.

koret klapper

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen... snart på iceBook, igen

<icq:131382336> <Marianne Jelved = Gud>

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 13-12-01 23:49

> koret klapper

Haleluja!

--
mojn, Jesper:

»hvem er den spade der har stjålet min cykel fra
busstationen torsdag d. 22 nov.?!«