De næste DVD film vi burde se?
Fra : JR

Dato : 15-01-01 14:23

Når man har set (og syntes godt om) følgende film:

- The Matrix
- Deep Blue Sea
- The Mummy
- Truman Show
- Mission to Mars
- T1/T2
- Inspector Gadget
- SuperNova
- U-571
- X-men
- Men in Black
- House on haunted Hill
- Sleepy Hollow
- Godzilla
- Three Kings

Hvilke film mangler vi så at se? Jeg er løbet tør for idéer lige for tiden så gode forslag (tilbud?) modtages.

mvh

Jim Radmer

PS: Existenz er nok den ringeste film jeg har set, Generals Daughter er også et flop hos os.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 15-01-01 14:34

In <gRC86.177$AT1.3792@news.get2net.dk> "JR" <jr@radmer.dk> writes:

>Når man har set (og syntes godt om) følgende film:

> [...]

The Cell
The Cube

/Martin

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-01-01 16:21

JR wrote:

> Når man har set (og syntes godt om) følgende film:
>
> - The Matrix
> - Deep Blue Sea

<SNIP>

> Hvilke film mangler vi så at se? Jeg er løbet tør for idéer lige for tiden så gode forslag (tilbud?) modtages.

Jeg har da et par bud:

Fifth element
Face/Off
Enemy of the state
Airbag (spansk DVD med engelske undertekster, den styrer for vildt)
The Thirteenth floor
Alien quadrologien

--
/Lars

HTML software gratis: <http://go.to/HTMLEasyColors>
A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 15-01-01 18:46

JR wrote:

> [...]
> - Truman Show
> - Mission to Mars
> - T1/T2
> - Inspector Gadget
> - SuperNova
> - U-571
> - X-men
> - Men in Black
> - House on haunted Hill
> - Sleepy Hollow
> - Godzilla
> - Three Kings
>
> Hvilke film mangler vi så at se? Jeg er løbet tør for idéer lige for tiden så gode forslag (tilbud?) modtages.

De syv Samurajer: af Kurosawa i Criterions udgave, med et lækkert kommentar lydspor.

Galaxy Quest: Med et lydspor på Thermiansk. Og den lækre Omega 13 funktion.

> PS: Existenz er nok den ringeste film jeg har set, Generals Daughter er også et flop hos os.

Hvad er det lige som er galt med eXistenZ? Hvorfor er det, du ikke kan lide den? Er det handlingen, som er for
utroværdig? Er det skuespillet, som er for ringe? Er det klipningen som er irriterende?
Er Cronenberg for irriterende, med alle de mærkelige ting, som bliver stukket ind i mærkelige kropsåbninger?

Det er lidt svært at gå ind i en diskusion, når du ikke kommer med nogen begrundelse.

--
mvh:
Magnus |Der er så doven, at han ikke kan
|finde ud af at lave en signatur

ps. Jeg syntes Titanic er latterlig, fordi handlingen er triviel og klipningen er uopfindsom.

Fra : N/A

Dato : 16-01-01 11:28

Fra : Kvan

Dato : 16-01-01 11:28

"JR" <jr@radmer.dk> writes:

> - Den er udråbt (på coveret) til at være det ultimative siden Matrix
> 'makes Matrix looks like child play' eller noget i den stil. DET er
> den ti-ver-ti-fæl ikke!

Et tip: Undgå at lytte til den slags hype, det vil spare dig for mange
skuffelser. En anden god måde at undgå skuffelser på, er at se film på
deres egne præmisser, i stedet for at håbe på at de er ligesom den der
anden film som var så fed.

> - Jeg synes skuespillet er ringe

Jeg synes det er godt, men det skal ses i lyset af historien. Hvis du
ikke fangede den, kan jeg godt forstå du ikke bryder dig om
skuespillet.

> - Historien er så indviklet og søgt at jeg simpelt hen ikke kunne se
> filmen igennem anden gang (for at se om jeg fangede plottet)

Den er ikke så søgt igen, men det er bestemt en film det kan betale
sig at se indtil flere gange. Der er rigtig mange detaljer og hints
undervejs, som man går glip af første gang. Hvis man har udgaven med
kommentarspor af Cronenberg, kan jeg varmt anbefale at høre det. Det
kaster *meget* lys over filmen!

- Kvan.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-01-01 14:00

Kvan wrote:

> "JR" <jr@radmer.dk> writes:

JR: vil du ikke være så venlig at rette dit Sv: til Re: da man ikke kan
se dine svar i gruppen hvis man bruger sunsite eller teledanmarks
newsserver.

Fra : JR

Dato : 16-01-01 16:08

Lars Hoffmann <lars@hoffmann.ac> wrote in message news:3A6445E4.43059A61@hoffmann.ac...

> [...]
> A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
> sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Jo gerne men jeg kan ikke finde et sted at gøre det (i Outlook Express)

JR

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 16-01-01 18:00

fint, her kan du se hvordan: <http://www.whitehat.dk/oe/>

Fra : Jørgen Hansen

Dato : 16-01-01 11:09

> - The Matrix
[KLIP
> - Three Kings
>
> Hvilke film mangler vi så at se? Jeg er løbet tør for idéer lige for tiden
så gode forslag (tilbud?) modtages.

I mangler helt klart at se to gode gys:

"The Secret Sense" med Kevin Bacon
"Final Destination".

> PS: Existenz er nok den ringeste film jeg har set, Generals Daughter er
også et flop hos os.

Kan de være værre end "Mission To Mars"??

Fra : David Storoy

Dato : 16-01-01 20:25

James Bond,X-files,DeadZone,The Green Mile,Jurassic Parc,The Insider,The
sixth sense,Austin Powers 1 og 2,Road Trip,American Pie,Dances with
wolves,Deep Impact,Contact,Enemy of the State,Erin Brockovich,Highlander 1
og 2,Prince of Egypt...

David Skywalker
Yoda:"May the force be with you,David Skywalker"
Star Wars I - The Phantom Menace on DVD christmas 2001?
Yes,the force told me so! http://www.theforce.net

JR skrev i meldingen ...

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 16-01-01 23:56

Way of the Gun (kommer til februar) - det er en KANON film

/Mikkel

Fra : Kurt Brixen

Dato : 18-01-01 18:00

On Mon, 15 Jan 2001 14:23:22 +0100, "JR" <jr@radmer.dk> wrote:

> [...]
>- Truman Show
>- Mission to Mars
>- T1/T2
>- Inspector Gadget
>- SuperNova
>- U-571
>- X-men
>- Men in Black
>- House on haunted Hill
>- Sleepy Hollow
>- Godzilla
>- Three Kings
>
>Hvilke film mangler vi så at se? Jeg er løbet tør for idéer lige for tiden så gode forslag (tilbud?) modtages.

Ghostdog
Natural Born Killers
The Haunting (måske)
Das Boot (den er gamel, men god)
Pusher

Ellers prøv at slå nogle film op på http://uk.imdb.com/

Fx står der under Deep Blue Sea

If you like this title, we also recommend...

Sphere (1998)

Kurt Brixen

Fra : N/A

Dato : 06-02-01 02:18

Fra : Lord Nikon News

Dato : 06-02-01 02:18

vil også lige anbefale 13 floor, ideal hands, hackers og mange flere. Sig en
gener og jeg skal komme med forslag.