Autocamper i tyskland (frankfurt)
Fra : Mourad de Riche

Dato : 13-12-01 20:08

Hi,

Mig og min kaereste skal her til Marts 2002 til CeBIT messen
i Hannover, Tyskland.

Da vi skal vaere der i en 7-8 dage vil det blive lidt pebret,
hvis vi skal slaar os ned paa Hotel, hvor vi ikke vil vaere
de meste af tiden alligevelle (vi snakker om omkring 8000 DKK
for alle dagene bare i Hotel).

Er der nogen der ved hvor og hvor meget det vil koste at leje
en autocamper i tyskland? Det som jeg havde taenkt mig var,
at koere til Frankfurt, leje en camper og parkere bilen,
hvorefter vi koere til Hannover hvor messen afholdes i denne
lejede camper...

Det ville vaere laekkert hvis der er nogen der kender til at
sted hvor man kan leje en camper, eller hvis der er nogen kan
komme med nogle pointers i den rigtige retning.

Paa forhaand tak.

--
Regards, Mourad de Riche
Omnix Resources Online Org.

Fra : Klaus Frederiksen

Dato : 14-12-01 08:19

Prøv at søge på campingpladser omkring Hannover.

Jeg ved der findes mindst 1 plads hvor der kan lejes hytter.
Jeg fandt pladsen sidst vi talte om messen. Den ligger lige syd for
Hannover, og der er 10 minutter med bil til messeområdet

/klaus

Fra : Mourad de Riche

Dato : 18-01-02 17:45

Hej Klaus,

In article <9vc96q$ehv$1@sunsite.dk>, Klaus Frederiksen wrote:
> [...]
> Jeg fandt pladsen sidst vi talte om messen. Den ligger lige syd for
> Hannover, og der er 10 minutter med bil til messeområdet

Du maa virkelig undskylde den ekstremt lange svar tid, paa dit svar,
men jeg har simpelthen haft saa ekstremt travlt paa arbejdet, at jeg
ikke har laest newsgroups i evigheder 8-/.

Tak for den rigtige gode ide. Det ville faktisk vaere et perfekt sted
at logere sig, hvis det er noget man kan faa til en god penge. Helt
sikkert en ide jeg vil foelge op paa.

--
Regards, Mourad de Riche
Omnix Resources Online Org.

Fra : Hugotit

Dato : 15-12-01 18:14

Her er et firma i Hamburg:
http://www.bare-mobile.de/seiten/vermiet.htm

--
Hugotit
Who-Got-It

Fra : Knut Grøneng

Dato : 17-12-01 16:57

Det fine med en autocamper og Messegelende i Hannover er at en kan stå
gratis på parkeringen hele døgnet,
med fri buss til og fra messen. Normalt er det et stort antall slike biler
parkert på de nedre områdene hvor det er flatt.

Knut

Fra : Mourad de Riche

Dato : 18-01-02 17:50

In article <9vl4l4$2biu$1@news.dataguard.no>, Knut Grøneng wrote:
> [...]
> med fri buss til og fra messen. Normalt er det et stort antall slike biler
> parkert på de nedre områdene hvor det er flatt.

Jeg beklager den ekstremt lange respons tid!

Det lyder rigtigt godt. Hvis det er muligt at parkere fast med camperen paa
messens parkerings pladser, kan det naesten ikke vaere bedre.

Nu vil jeg se om jeg kan finde et firma der kan leje mig en camper... hvilket
jeg haaber er billigere end hotel .

Klaus snakkede ogsaa omkring nogle hytter man kan leje... saa nu har jeg lidt
at kigge efter.

--
Regards, Mourad de Riche
Omnix Resources Online Org.

Fra : PHK

Dato : 17-12-01 18:06

"Mourad de Riche" <mdr@omnix.dk> skrev i en meddelelse
> Hi,
>
> Mig og min kaereste skal her til Marts 2002 til CeBIT messen
> i Hannover, Tyskland.

Hvornår er det nu det er - helt nøjagtigt?

--
_
|_|

Fra : Carsten Stage

Dato : 17-12-01 22:48

PHK wrote:

> Hvornår er det nu det er - helt nøjagtigt?

13-20 marts 2002 - Get the spirit of tomorrow

Se:

http://www.cebit.de/

vh,
--