Britney Spears med i en spillefilm?
Fra : JSMadsen

Dato : 11-01-01 16:42

http://dailynews.yahoo.com/h/nm/20010111/re/leisure_spears_dc_2.html

Ja, det måtte vel ske før eller siden...?
Altid noget det ikke er en stor Hollywood produktion

--
/JSMadsen

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 12-01-01 00:15

"JSMadsen" <JSMadsen@www.email.com> skrev:
> http://dailynews.yahoo.com/h/nm/20010111/re/leisure_spears_dc_2.html
>
> Ja, det måtte vel ske før eller siden...?
> Altid noget det ikke er en stor Hollywood produktion

Bare hun ikke synger i filmen, så går det nok alt sammen, for synge, det kan
hun sgu ikke.

--
Rasmus.

Fra : killgore

Dato : 12-01-01 00:52

"Rasmus A. Nielsen." <spectrus@sporty.dk> skrev i en meddelelse

> Bare hun ikke synger i filmen, så går det nok alt sammen, for synge, det
kan
> hun sgu ikke.

Så længe hun bare sørger for at se godt ud, og ikke har for meget kluns på,
så kan det vel godt retfærdiggøres...

/Killgore

Fra : Rasmus A. Nielsen.

Dato : 12-01-01 02:32

"killgore" <killgore20@yahoo.dk> skrev:
> Så længe hun bare sørger for at se godt ud, og ikke har for meget kluns
på,
> så kan det vel godt retfærdiggøres...

Skrev jeg ikke det mellem Linierne ?

Britney er sgu go' nok så længe man selv, er herre over volumen knappen.

--
Rasmus.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 12-01-01 08:44

"Rasmus A. Nielsen." wrote:

> Bare hun ikke synger i filmen, så går det nok alt sammen, for synge, det kan
> hun sgu ikke.

Fra artiklen: "Spears, who is expected to sing in the film, will play a
straight-laced,
straight-A high school student who ends up on a cross-country trip with
two childhood friends"
ARGHH

--
/Lars

A computer scientist is someone who, when told to 'Go to Hell',
sees the 'go to', rather than the destination, as harmful.

Fra : killgore

Dato : 12-01-01 11:22

"Lars Hoffmann" <lars@hoffmann.ac> skrev i en meddelelse
> [...]
> straight-laced,
> straight-A high school student who ends up on a cross-country trip with

fandens.

/killgore

Fra : Hajaj®

Dato : 12-01-01 22:45

Så kan det osse være lige meget. Øv!

Hajaj®
hajaj@worldonline.dk

Also sprach Zarathustra.
Temaet fra 2001,
klassisk opus af Strauss,
eller bog af Nietzsche?

Fra : Hajaj®

Dato : 12-01-01 22:45

On Fri, 12 Jan 2001 00:15:16 +0100, "Rasmus A. Nielsen."
<spectrus@sporty.dk> wrote:

>Bare hun ikke synger i filmen, så går det nok alt sammen, for synge, det kan
>hun sgu ikke.

Antallet af solgte billetter vil nok være omvendt
proportionalt med mængden af tøj hun har på.

Hajaj®
hajaj@worldonline.dk

Also sprach Zarathustra.
Temaet fra 2001,
klassisk opus af Strauss,
eller bog af Nietzsche?

Fra : Anime Harko

Dato : 14-01-01 19:01

"Hajaj®" <hajaj@worldonline.dk> wrote in message

> Antallet af solgte billetter vil nok være omvendt
> proportionalt med mængden af tøj hun har på.

Hvis det sige at hvis hun smider alt tøjet så er den bare hjemme ?....Tsk
tsk......Det vil jeg godt give en krone for....

Fra : Hajaj®

Dato : 14-01-01 19:43

On Sun, 14 Jan 2001 19:01:27 +0100, "Anime_Harko"
<nuclear75@hotmail.dk> wrote:

>"Hajaj®" <hajaj@worldonline.dk> wrote in message

>kan

>Hvis det sige at hvis hun smider alt tøjet så er den bare hjemme ?....Tsk
>tsk......Det vil jeg godt give en krone for....

At dømme efter antallet af Britney fake-nudes der bliver
lavet er der rigtig mange der ville give en del mere end en
krone for at se hende nøgen.

Hajaj®
hajaj@worldonline.dk

Also sprach Zarathustra.