Ang adsl
Fra : BMS

Dato : 13-12-01 10:33

Hvor kan man få det bedste tilbud på adsl men alligevel drift stabilt

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-12-01 12:03

"BMS" <korelerer@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor kan man få det bedste tilbud på adsl
> men alligevel drift stabilt

Hos alle de seriøse adsl-ydbydere!

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 13-12-01 20:07

> Hvor kan man få det bedste tilbud på adsl men alligevel drift stabilt

Det billigste er svjv 295kr for en 256/128 hos Tiscali. Jeg har ikke haft
nogle problemer af længere varighed med min forbindelse hos Tiscali.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : dyekjaer

Dato : 17-12-01 03:03

"BMS" skrev d. 13-12-01 10:33 dette indlæg :
> Hvor kan man få det bedste tilbud på adsl men alligevel drift stabilt

TeleDanmark for 309 kr. per måned, og 30 øre per megabyte (incl. analog,
25 kr. extra for ISDN).
Så kan du gratis opgradere, og nedgradere hver dag, som du ville,
således at du betaler 309kr. per måned, når du har ferie, og 464 kr. per
måned, når du har brug for fri adgang. Skiftet foregår manuelt, så det
kan måske tage tid. Ifølge teledanmark ADSL, så skulle afregningen dog
ske, dagligt, så at man godt kan skifte, så tit man vil, men måske uden
at være sikker på hvornår skiftet kommer. Måske, så er det fra dag til
dag, så længe det ikke bliver booket op.

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Jensen

Dato : 21-12-01 15:24

> Så kan du gratis opgradere, og nedgradere hver dag, som du ville,
> således at du betaler 309kr. per måned, når du har ferie, og 464 kr. per
> måned, når du har brug for fri adgang.

Gratis? De gange jeg har ændret i min TDC linie er jeg blevet slået i
hovedet med en ekstra 50'er på næste regning.

/Martin

Fra : Lene

Dato : 26-12-01 16:33

Venter på netexpress adsl. kan man også op-nedgradere her,og hvad er i
øvrigt forskellen på TDC og netexpress ?
Lene

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-12-01 21:03

"Lene" <klemes@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Venter på netexpress adsl. kan man også op-nedgradere her

Ja

> og hvad er i
> øvrigt forskellen på TDC og netexpress ?

TDC er en koncern, NetExpress er et produkt
For mere info: www.makr.dk/?adslvarianter

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket