Zenia fra "Popstars"s guitarist
Fra : Christian Muus

Dato : 12-12-01 20:54

Var der nogen der så "Hvor blev de af" eller hvad det hed med Popstars?

Mit spørgsmål er, om det ikke var forsangeren fra Fielfraz der spillede
guitar til Zenias "I Wanna be loved by you"?

--
Christian Muus

Fra : JR

Dato : 12-12-01 22:00

Christian Muus <gergen@post.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c17b4ff$0$62396$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Mit spørgsmål er, om det ikke var forsangeren fra Fielfraz der spillede
> guitar til Zenias "I Wanna be loved by you"?

Det er HELE Fielfraz sagde de i radio'en.

JR

Fra : Troels

Dato : 13-12-01 00:36

> Var der nogen der så "Hvor blev de af" eller hvad det hed med Popstars?
>
> Mit spørgsmål er, om det ikke var forsangeren fra Fielfraz der spillede
> guitar til Zenias "I Wanna be loved by you"?

Var Claus Hempel ikke med der i på et tidspunkt? Vist ham der havde
arrangeret sangen eller noget....

Han var da med i fielfraz var han ikke??

hmm.... vist ikke den mest besvarende mail, men jeg synes jeg kan huske det
svagt

/Troels

Fra : Peter G.

Dato : 13-12-01 13:58

In article <3c17e9e3$0$208$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>, Troels
<tllund@hot_I-AM-EVIL!!!!_mail.com> wrote...

> Var Claus Hempel ikke med der i på et tidspunkt? Vist ham der havde
> arrangeret sangen eller noget....
>
> Han var da med i fielfraz var han ikke??

Skal vi så få orden i sagerne?
Jeps, Claus Hempler er forsanger i Fielfraz (hvis de da stadig er
aktive). Da jeg dog ikke har TV aner jeg ikke om han var med i
programmet.

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Indfør Systembolaget og begræns privatbilismen.

Fra : Wertigo

Dato : 13-12-01 09:06

> [...]
>
> Mit spørgsmål er, om det ikke var forsangeren fra Fielfraz der spillede
> guitar til Zenias "I Wanna be loved by you"?

Jeg så det ikke, men de sagde i radioen, at hun "havde nogle drenge fra
Fielfraz med på guitar" el. lig., da de spillede sangen i P3. Så det var det
nok....

Glædelig jul
Mikkel

Fra : Søren Hjelholt

Dato : 13-12-01 17:57

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> wrote in message
> Var der nogen der så "Hvor blev de af" eller hvad det hed med Popstars?
>
> Mit spørgsmål er, om det ikke var forsangeren fra Fielfraz der spillede
> guitar til Zenias "I Wanna be loved by you"?

Så vidt jeg har hørt, og så i programmet, er det Claus Hempler, der havde
arrangeret nummeret, og så vidt jeg forstod det, også spilleder guitar under
indspilningen. Jeg så dog ikke om han også var med på promotiontour, men
sikkert ikke.

--
Søren Hjelholt

"Døm din succes ud fra, hvad du har opgivet for at opnå den!" - Dalai Lama

Fra : John Fogde

Dato : 13-12-01 20:23

On Thu, 13 Dec 2001 17:56:46 +0100, "Søren Hjelholt"
<hjelholt@mail.dk> wrote:
Da Zenia optrådte i TV2s Morgen TV havde hun Hempler og trommeslager
og bassist fra Fielfraz med. Guitaristen Kenneth Prisholm er vist også
med på pladen, men var ikke med i studiet.

John

Fra : Troels

Dato : 18-12-01 21:40

> Zenia optrådte i TV2s Morgen TV havde hun Hempler og trommeslager
> og bassist fra Fielfraz med. Guitaristen Kenneth Prisholm er vist også
> med på pladen, men var ikke med i studiet.

"Zenia har allerede lavet sin debut-single med det gamle Marilyn Monroe-
nummer 'I Wanna Be Loved By You'. Hun er netop i disse dage i studiet sammen
med bandet Fielfraz for at indsynge sange til en februar-cd."

fra http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageid=147165

/Troels