Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
hurgtige penge....hvor?
Fra : izeqb

Dato : 12-12-01 16:24

Ved ikke om det er den rigtige gruppe, men med frygt for at blive
flamet prøver jeg alligevel.

Hvor kan man få et job hvor man kan tjene nogle hurgtige penge, med
det mener jeg penge som bliver udbetalt samme dag eller evt. en gang
om ugen.

// Ize

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 13-12-01 02:56

"izeqb" <izeqb@secret.dk> wrote in message

> Hvor kan man få et job hvor man kan tjene nogle hurgtige penge, med
> det mener jeg penge som bliver udbetalt samme dag eller evt. en gang
> om ugen.

Hvis det ikke skal være kriminelt er der vel kun bisserne på havnen
tilbage. De arbejder med lastning og losning.

Niels

Fra : izeqb

Dato : 15-12-01 11:09

Okey....hvordan fungerer det?

Fra : Jacob

Dato : 15-12-01 12:08

> Okey....hvordan fungerer det?

Det er vel bare at gå ned til havnen og spørge nogle folk hvor man skal
henvende sig. Jeg kan huske at der for et par år siden var en artikel i
Jyske Vestkysten om havnebisserne. Det noget med at man møder op nede ved
havnen og ikke på forhånd ved om der arbejde eller hvilket der arbejde der
skal udføres.

Hvis du ikke har lyst til fast arbejde og kunne du overveje at tilmelde dig
et vikarbureau. Jeg har fx været tilmeldt Vikar Service Danmark (
http://www.vsd.dk/ ) sideløbende med mit studie. Du får godt ingen hurtige
penge her (løn hver anden uge) men hvis man lige mangler nogle penge synes
jeg et vikar firma er et oplagt sted.

For resten: Er du izeqb fra adkw, hvad har du nu rodet dig ud i, siden du
mangler pengene så hurtigt

--
Jacob

Fra : izeqb

Dato : 18-12-01 13:59

On Sat, 15 Dec 2001 12:08:28 +0100, "Jacob" <unknown@stofanet.dk>
wrote:

>For resten: Er du izeqb fra adkw, hvad har du nu rodet dig ud i, siden du
>mangler pengene så hurtigt

He he....jeg har ikke rodet mig ud i noget, og ja det er mig
Men det er jo december måned, og hele famillien (ihvertilfald de
yngre) skriger på julegaver :-/

// Izeqb

Fra : Morten B

Dato : 13-12-01 20:00

"izeqb" <izeqb@secret.dk> wrote in message
> Hvor kan man få et job hvor man kan tjene nogle hurgtige penge, med
> det mener jeg penge som bliver udbetalt samme dag eller evt. en gang
> om ugen.

På alle 4 i H.C. Ørstedparken i København.

/Morten