Ang. 8310
Fra : Esben

Dato : 12-12-01 14:48

Hej!

Jeg overvejer på det kraftigste at købe en 8310. Er det en telefon I,
der bruger den, vil anbefale??

Den er vel født med headset til den pris? eller er det add-on?

vh esben / esha@get2net.dk

Fra : Nick Christensen

Dato : 12-12-01 20:10

> Jeg overvejer på det kraftigste at købe en 8310. Er det en telefon I,
> der bruger den, vil anbefale??

Ja, bare så længe den har senest software i. Jeg har 4.04 og ingen
problemer. Men da jeg købte den var der 3.05, det var et helvede. Men nu ser
den ud til at virke ok.

> Den er vel født med headset til den pris? eller er det add-on?

Det er der ja, en til hvert øre. Men det er dog ikke stereo :(

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 13-12-01 17:15

"Nick Christensen" <dsl3327REMOVE@THISvip.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:9v8a2v$1rls$1@news.cybercity.dk...
> Ja, bare så længe den har senest software i. Jeg har 4.04 og ingen
> problemer. Men da jeg købte den var der 3.05, det var et helvede. Men nu
ser
> den ud til at virke ok.

Der er stadigvæk småfejl, som dog er uden betydning. Men har da "dræbt"
telefonen to gange på en uge - det kan dog klares med en sluk/tænd. Desuden
kan man ikke slette skabelonerne

-Peter

--
Har du en mening om din mobiltelefon?
Del den med andre på www.eaid.dk/epinion

Fra : Nick Christensen

Dato : 18-12-01 16:59

> Der er stadigvæk småfejl, som dog er uden betydning. Men har da "dræbt"
> telefonen to gange på en uge - det kan dog klares med en sluk/tænd.
Desuden
> kan man ikke slette skabelonerne

Min er godt nok også gået kold 2 gange inden for den sidste uge. Det er
gerne når jeg har skulle læse en besked. Men det kan klares med et sluk/tænd
også.

Man har aldrig kunne slette skabeloner på 6210 heller.

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 12-12-01 20:15

"Esben" <esha@nospamget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer på det kraftigste at købe en 8310. Er det en telefon I,
> der bruger den, vil anbefale??

Du kan læse min mening om telefonen her:
http://www.eaid.dk/epinion.php?action=vis&id=166 -jeg kan dog afsløre, at
jeg anbefaler den

> Den er vel født med headset til den pris? eller er det add-on?

Der følger headset med - det er en nødvendighed for radioen.

> vh esben / esha@get2net.dk

Mvh

Peter Skjelbo

Fra : Anders Berg

Dato : 12-12-01 21:39

Jeg er helt enige med folk. Den er RIGTIG fed!!!! Især radio delen. Dog er den
ikke i stereo, men det synes jeg ikke er noget man lægger mærke til. Jeg synes
lyden er rigtig god. Og ja, designet skal man lige vænne sig til, men man
bliver hurtigt meget forelsket i det :)

Anders

--
Posted from pc148160.stofanet.dk [212.10.83.160]

Fra : Deaster

Dato : 12-12-01 22:11

"Anders Berg" <vipberg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
synes
> lyden er rigtig god. Og ja, designet skal man lige vænne sig til, men man

Aaa hva, det er da løgn? Man laver sgu da ikke en radio i år 2001 i mono,
shit hvor er det til grin. Man bliver godt nok glad for sin lille Sony
lommeradio til 300 kr. når man læse sådant noget.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Nick Christensen

Dato : 12-12-01 22:32

> Aaa hva, det er da løgn? Man laver sgu da ikke en radio i år 2001 i mono,

Og så når man tænker på at Motorola lanceret sin første radio for over to år
siden, og det var vel og mærke i stereo. Men jeg vil nu give Anders Berg ret
i at man ikke hører det er stereo. Så til arbejdsbrug er det helt okay.

Fra : Esben

Dato : 12-12-01 23:53

Deaster <frankatnasa@hotmail.com> wrote:

> [...]
> shit hvor er det til grin. Man bliver godt nok glad for sin lille Sony
> lommeradio til 300 kr. når man læse sådant noget.

Heldigvis interesserer radioen mig ikke, det er især IR modem til min
Palm M505 og min PowerBook G3, der interesserer mig - og GPRS'en, og i
det hele taget de gode specs - fx. lav vægt og lang batteritid. Men
efter at have læst på gruppen her mistede jeg i hvert fald lysten til
8210'eren, det lyder som om den er meget fejlbehæftet!

Er den robust?

Jeg slider nemlig hårdt på tingene!!

vh esben / esha@get2net.dk

Fra : Anders Berg

Dato : 13-12-01 15:54

Man kan IKKE høre at radioen er i mono. Jeg fandt først ud af det da jeg læste
det. Både bas og generelt bare lyden er helt i top.

> [...]
> efter at have læst på gruppen her mistede jeg i hvert fald lysten til
> 8210'eren, det lyder som om den er meget fejlbehæftet!

Den er meget mere robust en fx 8210. Alle de fejl den havde er rettet!!

Anders

--
Posted from [212.93.55.38]

Fra : Salva

Dato : 15-12-01 21:07

> Aaa hva, det er da løgn? Man laver sgu da ikke en radio i år 2001 i mono,
> shit hvor er det til grin. Man bliver godt nok glad for sin lille Sony
> lommeradio til 300 kr. når man læse sådant noget.

Shit, der sidder mange kloge hoveder og designer en telefon der kan en masse
og jeg tror der har gode grunde til, at de besluttede at lave den i mono,
tror du ikke?
Lavere stømforbrug, mere memory eller hvad ved jeg...

Fra : Carsten Petersen

Dato : 16-12-01 11:31

Hej jeg er da kun glad for det er mono i en 8310 for der hvor der ville være
svag radio signal ville være et helvede at høre på skrat når den vil være i
stereo...osse derfor de har valgt at bruge mono men iøvrigt er det mig eller
er opkaldsgruppe væk i tlf jeg har version 4.02 når jeg vil aktivere det
springer den væk menyen..

Fra : Deaster

Dato : 16-12-01 17:29

"Carsten Petersen" <Carsten@Petersen.nu> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> er opkaldsgruppe væk i tlf jeg har version 4.02 når jeg vil aktivere det

Jeg har nu ingen problemer med at høre P3, P4 og og Uptown i stereo i
København, på min bærbare radio, så jeg ville da ikke lytte til det i mono.

Fra : Anders Berg

Dato : 19-12-01 11:28

Jeg tvivler på du kan høre forskel. Jeg kan ihvertfald ikke!!! Vi snakker jo
ikke om et par kæmpe højtalere, men om et par bitte små høretelefoner. Og din
radio fylder jo nok det samme som 8310'eren. Men jo, det er nok også for at
spare strøm.

Jeg har dog ingen problemer med opkaldsgrupper. Men hvordan virker det ikke??
Kan du slet ikke sætte folk i grupper??

Anders

--
Posted from [212.93.55.37]