Moulin Rouge fra Futureent?
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 12-12-01 11:34

Hej

Er der nogen af jer der har bestilt Moulin Rouge fra Future Entertainment,
der har fået den endnu? Jeg fik en mail i fredags om at de havde sendt den,
men den er ikke kommet endnu (heller ikke med onsdagens post).

Jeg begynder at frygte at de har nappet den i tolden - de skal sikkert nok
finde på en god grund til hvorfor den skal fortoldes alligevel...

Hvad siger I andre, har I fået jeres kopi fra futureent?

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-12-01 11:45

Mikkel Selsøe Sørensen

> Hvad siger I andre, har I fået jeres kopi fra futureent?

Jeg fik en mail fra Future Entertainment i mandags, der proklamerede, at
nu var pakken sendt. Og sørme, om der ikke dukkede en Moulin Rouge! op
med morgenposten. Så mit svar må være et stort og rungende JA! :)

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Kim Grandjean

Dato : 12-12-01 19:18

"Peter Bjerre Rosa" <Peter.rosa@mobilixnet.dk> wrote in message

> Jeg fik en mail fra Future Entertainment i mandags, der proklamerede, at
> nu var pakken sendt. Og sørme, om der ikke dukkede en Moulin Rouge! op
> med morgenposten. Så mit svar må være et stort og rungende JA! :)

Er det en DTS udgave?
Futureent angiver at den er R1 og har DD, og ikke andet, mens den
amerikanske udgave ifølge dvdboxoffice.com er i DTS.

Vil gerne ha' den nu, men jeg VIL ha' den i DTS.

Venligst
Kim

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 12-12-01 20:10

Kim Grandjean skrev:

> Er det en DTS udgave?

Jeps.

> Vil gerne ha' den nu, men jeg VIL ha' den i DTS.

Så kom i gang! Dvd'en styrer for maks! :)

Fra : Geeko

Dato : 12-12-01 17:05

R molla rouge go?

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 12-12-01 20:16

"Geeko" <geeko@punkass.com>
> R molla rouge go?

Se tråden "Perfekte Moulin Rouge".

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Søren Riis Nielsen

Dato : 12-12-01 20:51

I lørdags fik jeg mail om at de havde sendt JP3 til mig og jeg har endnu
ikke fået den endnu.

Jeg har handlet med dem mange gange og der kan nemt gå op til en uge inden
du har dine film. Så man skal bare have lidt tålmodighed.

Da de er bosiddende i England kan du være sikker på at den ikke skal
fortoldes