Fucking Åmål?
Fra : Anders Houmark

Dato : 06-01-01 03:23

Hejsa..
har lige set filmen Fucking Åmål, og jeg må sige det er en rigtig god film.
efter jeg havde set den søgte jeg så lidt på noget information om den, og
fandt dette link:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/9904/29/sexigast.html

Jeg fatter det ikke.. Så langt ( eller kort ) mit svensk rækker, så står der
at de er blevet placeret iblandt de to hovedpersoner er kommet blandt de 20
mest sexede lesbiske damer / piger.. Men altså er de i virkeligheden
lesbiske og var de der før filmen eller er de blevet det efter den ?

Med undrende hilsner
Anders Houmark

Fra : Gunnar Holse

Dato : 06-01-01 08:43

> [...]
> mest sexede lesbiske damer / piger.. Men altså er de i virkeligheden
> lesbiske og var de der før filmen eller er de blevet det efter den ?

Hvorvidt de andre er lesbiske fremgår ikke - men vinderen er ihvertfald
straight, det fremgår ret klart her:

"Jag är gravt heterosexuell"
Varför attraherar du lesbiska kvinnor?
- Ingen aning. Jag vet inte om eller hur jag attraherar killar heller. Det
måste vara någon utstrålningsgrej för jag har inte stora bröst. Jag har sett
vilka andra tjejer som finns på listan och de är ju wow - jätteläckra
tjejer, så jag är väldigt smickrad över att vara med i det sällskapet.
Har du några lesbiska erfarenheter?"
- Nej, jag är gravt heterosexuell, så här långt i alla fall. Jag har
aldrig känt mig dragen till tjejer. Men man ska aldrig säga aldrig. Jag
menar, man vet ju inte vem man blir kär i när man är 90 år.

Den lesbiske jury havde åbenbart osse haft et godt øje til prinsesse
Madeleine. Kvindelig intuition min bare r**! :)

/GH

begin 666 fyrkant_svart_8x8.gif
H1TE&.#EA" `(`(#_`/___P```"P`````" `(```"!XR/J<OM70``.P``
`
end

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 06-01-01 23:08

Hvad f..... er det nu for noget?

--
Lars Kyndi Laursen
Ikke-repræsenterende som altid

Maximus Decimus Meridius: At my signal, unleash hell.

Fra : Stefan Holm

Dato : 06-01-01 23:59

spam_me_senseless@mail.dk (Lars Kyndi Laursen) skrev:

> Hvad f..... er det nu for noget?

En vedhæftet sort firkant, naturligvis.

--
http://www.aub.dk/~sh/selvref/
"danmarks dårligste pornsite....."

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 07-01-01 03:16

On 06 jan 2001 Stefan Holm uttered some barely human sounds which I was
able to translate into <jo8f5tgg2jc2qjtf93rnbl5l2eqa483khm@4ax.com>:

>En vedhæftet sort firkant, naturligvis.

Det ved jeg godt. Xnews gemte det automatisk, da jeg læste indlægget. Det
var mere, hvad dælen det lavede i en ikke-binær gruppe, og hvorfor det ikke
var blevet knust mod en væg i en filterboks.

Fra : Gunnar Holse

Dato : 07-01-01 15:57

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message

> Hvad f..... er det nu for noget?

Den er smuttet med da jeg kopierede teksten fra det svenske website. Så
lærte jeg det.

/GH

Fra : mailman

Dato : 06-01-01 12:35

jeg ved ikke helt med Alexandra Dahlstrom (Elin) men Rebecka Liljeberg har
ihvertfald en kæreste af det modsatte køn. Men det mener jeg nu også at
Alexandra har.

http://www.canit.se/~bigmac/reb.html Rebeckas officielle homepage
http://home.swipnet.se/jesaja/alexandra/ Alexandra´s officielle? homepage

/simon

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-01-01 17:43

mailman <2444818m001@mail1.stofanet.dk> skrev i meddelelsen ...
> [...]
>ihvertfald en kæreste af det modsatte køn. Men det mener jeg nu også at

Tak for de links... hm tror hellere jeg må se filmen i næste weekend igen :)

--
Mvh Anders Houmark