CyberCity Support stinker
Fra : Ikaro

Dato : 12-12-01 23:16

Hej.
Jeg er skiftet fra stofanet til CC , det var dejligt .. altså i den første
dag hvor den kører godt. 1024 / 256.

men så sker det at min downstream blev sat til noget det minder om 128 / kb
.... og selv om jeg har sendt 5 mails afsted til support har jeg ikke fået
svar ednu .
Hvad fanden sker ??
Holda da op . og jeg troede at Stofanet support var dårligt .
Det er simplehen for dårligt , jeg har half DSL i en uge ( idag ) og
overvejer at skifte til TDC !!

Nogen har sammen erfaring ?

hvis nogen fra CC læser dette indlæg ..
@£$@£$(/&%(/"(/%"!#@£$@£$ !!!!!

Hilsen
Alex

Fra : Simon Skals

Dato : 12-12-01 14:33

It seems Ikaro wrote:
>Jeg er skiftet fra stofanet til CC , det var dejligt .. altså i den første
>dag hvor den kører godt. 1024 / 256.

Din linje kører skam 1024/256 (har lige checket). Hvad får dig
til at tro, du kører mindre?

>men så sker det at min downstream blev sat til noget det minder om 128 / kb
>... og selv om jeg har sendt 5 mails afsted til support har jeg ikke fået
>svar ednu .

Selv om vi hurtigt kan blive enige om, det ikke burde være sådan,
så er sagen ofte den, at man er bedst stillet ved at gribe
knoglen, hvis man skal have en hurtig tilbagemelding.

FUT: cybercity.xdsl (dvs. svar havner i denne gruppe)

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-12-01 14:40

"Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message

damn høfligt..respekt

:) Flemming

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 12-12-01 18:04

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> wrote in message

> "Simon Skals" <spam@gid.dk> wrote in message
>
> damn høfligt..respekt

det er hvad 400 (eller er det 800 nu) mio usdollars kan gøre ved et firma :)

"prank call - arnie calls gateway.mp3"

/J

Fra : Mads Hein

Dato : 13-12-01 01:23

Jakob Wolffhechel wrote:

>det er hvad 400 (eller er det 800 nu) mio usdollars kan gøre ved et firma :)

Det var nu "bare" gode, gamle, danske kroner...:

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=10181

--
Mads Hein · <spam@sjuft.dk>

Fra : Simon Skals

Dato : 12-12-01 14:42

It seems Ikaro wrote:
> [...]
>dag hvor den kører godt. 1024 / 256.
>
>men så sker det at min downstream blev sat til noget det minder om 128 / kb

Lige en tilføjelse: Jeg kan se, du kører fuld skrue på din upload
(256 kbps). Du har en FTP-server, der svarer på port 21, hvilket
nok er en del af forklaringen på dét fænomen.

Jeg ved ikke, om du er klar over det, men når du saturerer al din
upstream-kapacitet, så vil det få en markant indflydelse på dine
downloads pga. den måde, TCP er indrettet.

Det er ikke Cybercitys fejl, og du vil opdage, at du fluks får
din fulde downloadhastighed igen, hvis du lukker for
FTP-serveren.

Igen FUT: cybercity.xdsl

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Caspar Møller

Dato : 12-12-01 16:21

> Lige en tilføjelse: Jeg kan se, du kører fuld skrue på din upload
> (256 kbps). Du har en FTP-server, der svarer på port 21, hvilket
> nok er en del af forklaringen på dét fænomen.

Hvis jeg var CyberCity kunde, ville jeg foretrække at du/I holdte sådan
noget fortroligt.

Mvh Caspar

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 12-12-01 16:36

In article <9v7sl7$heg$1@sunsite.dk>, Caspar Møller wrote:

> Hvis jeg var CyberCity kunde, ville jeg foretrække at du/I holdte sådan
> noget fortroligt.

Alle kan da se at han har en FTP-server kørende, det er bare at connecte
til port 21.

--
Andreas Plesner Jacobsen | There is no such thing as fortune. Try again.

Fra : Christian Andersen

Dato : 12-12-01 16:43

Caspar Møller wrote:

>Hvis jeg var CyberCity kunde, ville jeg foretrække at du/I holdte sådan
>noget fortroligt.

$ nmap [ikaros-IP]

Hvad svært er der i det?

(nmap er en portscanner)

--
Tina Dickow - Fuel. Et album du MÅ eje!

http://chran.dyndns.dk - Nu med statistik!

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-12-01 17:14

Caspar Møller skrev:

>Hvis jeg var CyberCity kunde, ville jeg foretrække at du/I holdte sådan
>noget fortroligt.

Synes du lige at hans egen stil lægger op til diskretion og
fintføleri?

Og bortset fra det er der slet ikke tale om hemmeligheder eller
følsomme oplysninger. Sådan noget kunne Simon (og alle de andre
fornuftige netmedarbejdere) slet ikke drømme om at offentliggøre.

--
Bertel

Fra : Simon Skals

Dato : 12-12-01 17:57

It seems Caspar Møller wrote:

>Hvis jeg var CyberCity kunde, ville jeg foretrække at du/I holdte sådan
>noget fortroligt.

Med et par pings og en telnet til port 21 på mandens IP-adresse
(der fremgår af headeren for alle), kunne enhver person opstille
samme kvalificerede teori og underbygge den i hvert fald delvist.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Ikaro

Dato : 13-12-01 11:42

Ok , måske skulle jeg ikke have skrevet at CC support Stinker.
Jeg var sur på det tidspunkt ...I kender det nok :p

Om jeg kører ftp , http, game server,eller whatever er min egne sag.
Og så for jeres oplysning, selv om jeg lukker for server service, er
downstream hastighed de samme ,
dvs. 13 Kb/s / teste fra http://fart.homepage.dk ( kl 02:36 12.12.2001 -
det eneste det kører på PC lige nu er selv windows.)

Om man kan ringe og få hurtiger support det er sikkert nok , det er hvis man
har en telefon man kan ringe.
det havde jeg ikke da jeg skrev indlæget. min mobil havde 0 kr på taletids
konto.
Idag ringet jeg så til CC support linie og fik hjælp fra en meget venlig
supporter som prøved så meget som han kunne
at få" router på plads"... det kunne han ikke,,,
Router skal "nullstilles" .. så ved man det .

Ikaro