tdc medarbejdere
Fra : dci12

Dato : 12-12-01 12:32

Jeg kan godt lide den mentalítet de kære tdc medarbejdere har i de
forskellige nyhedsgrupper de vil ikke besvare indlæg hvor der arbejdsplads
får noget skidt af vide men de er hurtige nok når det skal fortælle hvor god
den er kan de ikke bare lade vær så nå de heller ikke vil svare på de indlæg
hvor tdc får lidt hug for det er ikke det mønsterselvskab de vil gøre det
til

MVH Henrik

Fra : Michael Petersen

Dato : 12-12-01 12:50

Man kan vel ikke forlange at de skal svine deres arbejdsplad til. Som et
gammelt ordsprog siger "har du ikke noget pænt at sige skal du tie stille"
Ikke at det er specielt udbredt her på usenet

Men jeg synes du at de fleste TDC/Tiscali/Telia osv medarbejdere der er her
på nettet opfører sig ganske pånt. De forherligere ikke deres egne produkter
men kommer med gode forklaringer på hvad produktet kan/ikke kan når nogen
spørger.
Man kan vel ikke forlange at hvis nogen spørger "hvilken DSL udbyder er
bedst" at en TDC medarbejder skal udtale sig "Ja her hos TDC er det hele
bare noget lort" .

Men husk på at de fleste je her på usenet udtaler sig som privatpersoner og
ikke som medarbejdere. De har bare ofte noget indsigt og erfaringer og
insiderviden som de kan sprede omkring sig. Jeg synes det er fedt at de
gider hjælpe med de ting som de ved noget om

Michael

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 12-12-01 12:59

"dci12" <dci12@personalepartner.dk> wrote in message

snip en masse vrøvl..

Ja du snakker da som du har forstand til, der er en del der sætter stor pris
på de guldkorn man kan få fra de tdc'ere der frivilligt og vel at mærke
privat (læs privat ikke for tdc) svarer her i gruppen og i andre. Der er jo
ingen der tvinger dem til noget som helst, og sådan en gang ævl fra dig gør
jo sikkert deres lyst til at hjælpe andre endnu større tror du ikke...

Hygge

Flemming

Fra : Thomas B. Maxe

Dato : 12-12-01 13:06

"dci12" forsøgte knap så heldigt at stave sig igennem:
> [...]
indlæg
> hvor tdc får lidt hug for det er ikke det mønsterselvskab de vil gøre det

Jamen, søde ven.

Hvilket svar forventer du, hvis skriver, at du skriver noget skidt om min
arbejdsplads, eller hvis du synes, at min arbejdsplads ikke er et
mønsterselskab?

Du har lov til at synes præcis, hvad du vil om min arbejdsplads. Jeg ville
ønske, at du syntes bedre om TDC, for jeg mener - af indlysende grunde - at
der er masser at holde. Det er ikke en perfekt arbejdsplads, og det er
hverken et perfekt eller fejlfrit selskab udadtil. Den slags findes ikke.
Men alligevel er det "det mindst ringe", jeg har oplevet - for nu at sige
det på jysk.

Om ikke andet kan du da trøste dig med, at få lov til at udtrykke din
utilfredshed - stort set - uden at blive modsagt.

Med venlig hilsen

Thomas B. Maxe
(OBS: Inden du render til EkstraBladet for at fortælle, at vi er nogle dumme
svin alle sammen, så notér dig venligst, at jeg med denne meddelelse har
udtalt mig på egne vegne og ikke på vegne af TDC Internet - det er altså kun
mig, der er dum, og dét må du gerne synes)

Fra : Caspar Møller

Dato : 12-12-01 13:12

"Thomas B. Maxe" <toxicthomas@nospam.hotmail.com> wrote in message

SNIP

> Med venlig hilsen
>
> Thomas B. Maxe

- som i øvrigt skriver nogle af de bedste og mest seriøse svar på usenet!

Mvh Caspar

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-12-01 13:19

dci12 skrev:

>kan de ikke bare lade vær så nå de heller ikke vil svare på de indlæg
>hvor tdc får lidt hug for det er ikke det mønsterselvskab de vil gøre det til

Kan du ikke bare lade være med at læse deres indlæg?

--
Bertel

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-12-01 13:26

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke bare lade være med at læse deres indlæg?

eller helt droppe nyhedsgrupperne! ..... for med den indstilling er
der nok ikke ret mange (ISP-ansatte eller ej) der har lyst til at
ville yde os god hjælp, råd og vejledning. Men vi er da heldigvis
mange der er rigtig glade for den hjælp og bistand disse ansatte yder
til os alle sammen

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Niels Callesøe

Dato : 12-12-01 17:51

dci12 wrote:

> [...]
> heller ikke vil svare på de indlæg hvor tdc får lidt hug for det er
> ikke det mønsterselvskab de vil gøre det til

Det var dog nogle ufine beskyldninger du sådan kan slynge om dig. For
mit vedkommende ved jeg selvfølgelig godt at *du* ikke udtaler dig på
vejne af din arbejdsgiver og jeg kan derfor trygt nøjes med at putte
dig i mit personlige killfilter og ikke tænke mere over det[1].

Gik jeg derimod ud fra at du udtalte dig på vejne af din arbejdsgiver,
ville jeg jo nok undre mig lidt mere. Det skulle da være mærkeligt om
det virkelig var deres holdning til medarbejderne hos et selskab de
handler med.

[1]: Hvilket jeg da også agter at gøre.

*plonk*

--
Niels Callesøe - nørd light
Disclaimer:

Fra : John Hinge

Dato : 12-12-01 23:14

On 12 dec 2001 dci12 was heard to say:

> [...]
> heller ikke vil svare på de indlæg hvor tdc får lidt hug for det er
> ikke det mønsterselvskab de vil gøre det til

Jeg kan godt lide den mentalitet nogle debattører har i de
forskellige nyhedsgrupper. De insisterer på at mislæse indlæg og
vil kun acceptere indlæg hvis de basher ugens upopulære ISP.
Hvis de ser et seriøst og venligt indlæg fra en medarbejder hos
en ISP bliver det ignoreret, men hvis de sku se noget som minder
om selvros så er de der straks.

Når de absolut vil skrive indlæg hvor de uddeler hug så må de leve
med det, for de er ikke altid de mønsterusenettere de vil gøre sig til.

Advarsel, der kan have været brugt sarkasme i det ovenstående.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
Repræsenterer sig selv, sin syge mave og ikke TDC Internet

Fra : BHP

Dato : 13-12-01 11:20

> Jeg kan godt lide den mentalítet de kære tdc medarbejdere har i de

>snip<

Jeg vil ikke påstå at jeg elsker TDC, men det er da rart at nogle af deres
folk, har lyst til at komme med deres viden og bruge den her hos os.

BHP