Oncable WebSpeed?
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 12-12-01 11:18

Er der nogen der har erfaringer med Oncable WebSpeed?

I løbet af januar/febuar får vi her hvor jeg bor tilbudt Oncable
WebSpeed, som jeg overvejer at anskaffe (512/128 kbit/s til 349
kr/md), men hvor godt fungerer det?

Hvor godt fungerer deres news (især nogle af de udenlandske binaere
(f.eks. alt.binaries.sounds.mp3)?

Jeg overvejer kraftigt at skifte fra Tiscali på grund af deres dårlige
service på netop disse punkter til enten WebSpeed eller bredbånd med
ISDN, som jeg har gode erfaringer med, fra en bekendt.

Men hvilken skal jeg vælge?

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Klitgaard

Dato : 12-12-01 11:41

"Poul Erik Lindaa" <pe.lindaa@aof.dk> skrev i en meddelelse

> I løbet af januar/febuar får vi her hvor jeg bor tilbudt Oncable
> WebSpeed, som jeg overvejer at anskaffe (512/128 kbit/s til 349
> kr/md), men hvor godt fungerer det?

Har en kammerat der har det og hans forbindelse spiller fint. Der var nogle
problemer i starten med hans USB-modem der hele tiden blev koblet fra
USB-stikket men siden efter han fik et nyt kabel har han kun haft 1 eller 2
afbrydelser over et halvt års tid pga. driftforstyrrelser, hvilket må siges
er rimeligt okay....

> Hvor godt fungerer deres news (især nogle af de udenlandske binaere
> (f.eks. alt.binaries.sounds.mp3)?

Den kører jo på news.tele.dk som efter sigende skulle være en af de bedre
mht. binært. Jeg bruger det dog kun en sjælden gang så der har jeg ik de
store personlige erfaringer.

::...Klitgaard

Fra : anders larsen

Dato : 13-12-01 22:02

Hej
Netop denne forbindelse har jeg og jeg må sige at den har været
upåklageligt, over 95% af download tiden har ligget på 62kbit sek. enkelte
gange har den kun været på det halve men ikke så lang tid af gangen.
Den er helt sikkert anbefalingsværdig.
hilsen
Anders

---