pi og patter
Fra : Frank Østergård

Dato : 12-12-01 09:23

hvorfor fanden er der kun indlæg fra maj,som det nyeste.
mig kim

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-12-01 10:08

"Frank Østergård" <noerrebrogade9.ejdkontor.fsb@mail.tele.dk> writes:

> hvorfor fanden er der kun indlæg fra maj,som det nyeste.

Fordi du bander! :) TDC har haft en del problemer med deres news
server - jeg har læst mig til, her og i andre grupper, at hvis man
bruger OE, så skal man "nulstille" sine grupper eller noget i den
dur.. (Jeg ved nul og niks om det program)

> mig kim

Ugh?

--
Ole Hansen

Fra : Dopedog KDC

Dato : 12-12-01 12:11

> mig kim

Mig Ronnie

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies.

Fra : S. Andersen

Dato : 13-12-01 01:25

"Frank Østergård" <noerrebrogade9.ejdkontor.fsb@mail.tele.dk> wrote in
message news:3c171326$0$7895$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> hvorfor fanden er der kun indlæg fra maj,som det nyeste.
> mig kim

Hvis du er Kim, hvem er Frank så ?