Telefonen vil ikke tage imod mit kort.
Fra : TheNobleMan

Dato : 11-12-01 22:42

Hej allesammen.

Jeg har et problem med en telefon som ikke vil tage imod mit simkort, selv
om den ikke er simlåst.

Jeg havde en Nokia 3210 som jeg nu har solgt, og så har jeg lånt en ericson
T10s indtil jeg køber en ny.

Men den vil ikke tage imod kortet, selvom ham jeg lånte den af har brugt det
samme selskab som mig (Telmore).

Vi prøvede osse med et Telia kort, og det virkede.

Mit kort virkede forresten udmærket i en anden Nokia 3210.

Det eneste bud jeg umiddelbart havde var at det var fordi jeg havde en
operatør logo, som Ericson telefonen jo ikke understøtter. Men nu har jeg
fjernet den, og problemet forblev.

Så jeg er på bar bund.

Fra : TheNobleMan

Dato : 12-12-01 13:09

Nu har jeg også prøvet med en Nokia 3310 og en Nokia 6110 (begge uden
simlås), og dem har mit kort heller ikke virket i. Så konklusionen må være
at mit kort kun duer i en Nokia 3210.
Latterigt.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 12-12-01 14:13

> Nu har jeg også prøvet med en Nokia 3310 og en Nokia 6110 (begge uden
> simlås), og dem har mit kort heller ikke virket i. Så konklusionen må være
> at mit kort kun duer i en Nokia 3210.
> Latterigt.

Der er en sikkert en anden grund...
Jeg vil skyde på et DEFEKT kort ikke et begrænset kort...
Snak med Telmore om at få et nyt...

Mvh.
Hans-Jacob