Sange fra glemmebogen
Fra : Thomas Petersen

Dato : 11-12-01 19:57

Hej

Så har jeg netop fået investeret i Kim Larsen & Kjukkens seneste udspil.

Det er godt nok de bedste fortolkninger af de gamle sange jeg meget længe
har hørt - thumbs up til udgivelsen!

Hvad siger I.......

Thomas

Fra : Uffe Holst

Dato : 11-12-01 23:13

In an article of 11 Dec 2001 Thomas Petersen wrote:

> Så har jeg netop fået investeret i Kim Larsen & Kjukkens seneste udspil.
>
> Det er godt nok de bedste fortolkninger af de gamle sange jeg meget længe
> har hørt

Hvilke gamle sange?

Vores salmer?

--
Uffe Holst

Fra : Frøkjær Koncert

Dato : 11-12-01 23:35

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i melding

> [...]

> Det er godt nok de bedste fortolkninger af de gamle sange jeg meget længe

Hvilke gamle sange?

Vores salmer?

--
Uffe Holst

øh... nu er jeg stakkels dansker strandet i Norge godtnok lidt forvirret...

Troels

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 12-12-01 00:12

"Frøkjær Koncert" <froe@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Kim Larsen & Kjukken har udgivet nyt album 26. november 2001. Albummet
hedder "Sange fra Glemmebogen" og er bandets fortolkninger af 14 ældre
danske sange; primært fra første halvdel af 1900-tallet.

CD'en følges op i marts 2002 af en landsdækkende koncertsalsturné, hvor Kim
Larsen & Kjukken for første gang optræder udelukkende akustisk

CD'en indeholder:
Den første gang jeg så dig
Så længe skuden kan gå
Lut og fløjte
Sonny Boy
Det var en lørdag aften
Adolf
Jeg plukker fløjlsgræs
MandaLay
Spindevisen
I dit Korte liv
Engang var jeg vidunderbarn
På Griffenfeldts kapel
ABC-visen
Kys mig Godnat.

Alle de søde/ sjove gamle sange er taget med ind i Kim Larsen og Kjukken's
lidt specielle univers og det har givet et rart resultat.

--
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs: Ikke så meget snak - bare god musik