Ring via internet
Fra : Tore

Dato : 11-12-01 13:44

Hej, jeg vil gerne vide om der er nogle der har erfaringer med at ringe via
en internetforbindelse til udlandet.
Personligt har jeg ADSL (hos Cybercity) og jeg vil ringe til en i Sydafrika.
Dvs. at det nok skal være pc til almindelig telefon. Jeg er klar over, at
det nok er nemmere hvis både modtager og opringer installerer det samme
program, så de kan tale via fx et almindeligt messenger-program, men det kan
altså ikke lade sig gøre i dette tilfælde..
Kan pc-phone lade sig gøre, hvordan er kvaliteten, og hvilket program skal
jeg vælge ?

MVH
Tore Jessen

Fra : robert

Dato : 12-12-01 09:14

rene ord for pengene havde engang en test af net2phone
mener de var rimeligt begejstrede for det.

robert