Det vidste jeg ikke...
Fra : John

Dato : 11-12-01 13:11

men det gøre jeg nu :o/... ( ved en tilfældighed )

"I USA forbyder myndighederne sprøjtegiften diazinon til indendørs
brug pga. sundhedsrisiko for børn. I Danmark er diazinon derimod kun tilladt
til indendørs brug og findes bl.a. i loppemidler i Matas op på Apoteket"

http://www.greeninfo.dk/press/diazinonpr.htm
http://www.ewg.org/pub/home/reports/diazinon/pr.html

Sundhedsrisiko for børn, men hvad så med hunden ?.

Nethilsen
- John.
www.nethundeguiden.dk

* God Jul og det er -hard to be a nissemand-

Fra : Kosmonauten

Dato : 12-12-01 22:35

Hejsa John,
long time no bjæf ;c)
Farligt for børn og hunde, og helt sikkert også for voksne mennesker.
Hmm, endnu et bevis på sygelig lovgivning:
diazinon, pesticid, må ikke bruges udendørs, men kun indendørs, fremragende
logik.

Gid man kunne aktivere lopperne til at drible ud hvor kragerne vender :c)

Nethygge
Martin & Laika