Mac skærm
Fra : Anker Norup

Dato : 11-12-01 12:53

Er det helt udelukket at bruge en Mac skærm til PC?

Mvh. Anker

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-01 13:01

Anker Norup <an@rfsf.dk> wrote:

> Er det helt udelukket at bruge en Mac skærm til PC?
>
> Mvh. Anker

Næ, du skal bare have en adapter.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Anker Norup

Dato : 11-12-01 13:07

Aha! Hvor får jeg fat i sådan en og koster den det hvide ud af øjnene?

Mvh. Anker

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-01 13:11

Anker Norup <an@rfsf.dk> wrote:

> Aha! Hvor får jeg fat i sådan en og koster den det hvide ud af øjnene?
>
> Mvh. Anker
>
> "Jesper Haaber Gylling" <jesper@gylling.net> skrev i en meddelelse

Næ, den kan du nok få brugt. Hvad er det for en Mac skærm du skal have
på din PC'er ? Jeg har et par adaptere liggende.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Anker Norup

Dato : 11-12-01 13:18

Apple Multiple Scan 20 Display, så vidt jeg lige kan se.
Det er i hvert fald, hvad der står bagpå.

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-01 13:35

Anker Norup <an@rfsf.dk> wrote:

> Apple Multiple Scan 20 Display, så vidt jeg lige kan se.
> Det er i hvert fald, hvad der står bagpå.
>
> Mvh. Anker

Den har vist en fixed opløsning, men jeg checker lige.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-01 13:43

> Den har vist en fixed opløsning, men jeg checker lige.

Nej den har variable opløsning. Har den et almindeligt Macintosh 15 pin
stik ?

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/

Fra : Anker Norup

Dato : 11-12-01 15:46

Ja, det har den. Hvilken betydning har det om den har fixed opløsning eller
ej?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 11-12-01 20:02

Anker Norup <an@rfsf.dk> wrote:

> Ja, det har den. Hvilken betydning har det om den har fixed opløsning eller
> ej?
>
> Mvh. Anker

Hej Anker

Du quoter forkert - du skal quote under det jeg har skrevet.

En fixed opløsning betyder at skærmen kun kan vise en bestemt opløsning
fx. 1152 x 870. Jeg har en 21" Apple skærm, som har denne "ulempe" og
det gør at grafikkortet skal understøtte dette format og selvom jeg
køber et motherfuckerkort, så kan skærm ikke udnytte kortet potentiale.

Den skærm du har kig på kan køre mange opløsninger og vil med den rette
adapter sagtens kunne bruges på en PC.

--
Ciao Jesper )

http://www.gylling.net/