TDC`s næste tilbud
Fra : Lene

Dato : 10-12-01 23:15

TDC`s nuværende "juletilbud" på ADSL, med halv pris for oprettelse + diverse
kamera/Playstation..... har en udløbsdato, men aner nogen, hvad deres næste
træk bliver, eller skal jeg,en gammel opasia-kunde slå til nu ? venter andre
som jeg, med morgendagens ukendte løsning?
Vil jeg med den laveste ADSL hastighed kunne se video/ høre musik uden
"hakker"? eller er modtager hastighed på 512 nødvendig ?
Har nogen en link? ( ikke TDC) hvor ADSL er grundigt forklaret for en
kommende bruger.
mvh Lene klemes@post12.tele.dk

Fra : Dopedog KDC

Dato : 10-12-01 23:17

Du skal lige tænke på at den PS2 bliver ALDRIG din...
Du betaler 400 kroner om måneden for Internettet og
for lån af PS2'en ... men den bliver ALDRIG din da det
ikke er "afbetaling" på den...

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-12-01 23:25

"Dopedog KDC" <wanna.be@elvis.dk> skrev i en meddelelse
> Du skal lige tænke på at den PS2 bliver ALDRIG din...
> Du betaler 400 kroner om måneden for Internettet og
> for lån af PS2'en ... men den bliver ALDRIG din da det
> ikke er "afbetaling" på den...

Nej, det er vist en lejeaftale.
I mine øjne er det ganske ok. Den slags ting passer sig fint til at
leje, for så kan man altid have det nyeste gear.

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket

Fra : Dan Mortensen

Dato : 11-12-01 17:47

> "Dopedog KDC" <wanna.be@elvis.dk> skrev i en meddelelse
>
> Nej, det er vist en lejeaftale.
> I mine øjne er det ganske ok. Den slags ting passer sig fint til at
> leje, for så kan man altid have det nyeste gear.

Tja det der falder i øjenene er at man skal lægge et ret stort beløb i
"udbetaling" for noget man lejer. Giver IMHO ikke helt mening ?

MvH

Dan Mortensen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-12-01 17:58

"Dan Mortensen" <dsm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Tja det der falder i øjenene er at man skal lægge et ret stort beløb i
> "udbetaling" for noget man lejer. Giver IMHO ikke helt mening ?

Det er normalt med oprettelsesgebyr på lejekontrakter, men jeg ved ikke
hvordan disse er skruet sammen

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 11-12-01 22:23

Hej

"Dopedog KDC" <wanna.be@elvis.dk> wrote:

>Du skal lige tænke på at den PS2 bliver ALDRIG din...
>Du betaler 400 kroner om måneden for Internettet og
>for lån af PS2'en ... men den bliver ALDRIG din da det
>ikke er "afbetaling" på den...

Man er vist pt. ved at kigge på den sag hos
forbrugerstyrelsen/ombudsmanden, da man mener at TDC i denne sag har
været lige lovlig "kreativ".

--
M.v.h. Ole®

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-12-01 22:24

"Ole Rasmussen" <dont_reply@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Man er vist pt. ved at kigge på den sag hos
> forbrugerstyrelsen/ombudsmanden, da man mener at TDC i denne sag har
> været lige lovlig "kreativ".

Har du et link?

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-12-01 22:45

Hej

"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> wrote:

> da man mener at TDC i denne sag har

>Har du et link?

Næh, ihvertfald ikke som jeg lige kan huske, men det har været omtalt
flere steder i den trykte presse, og vist også på TV nyhederne.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-12-01 23:24

"Lene" <klemes@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
næste
> træk bliver, eller skal jeg,en gammel opasia-kunde slå til nu ?

Hvis man gerne vil have en Playstation tror jeg det er et godt tidspunkt
at slå til på.
Men jeg ved ikke noget om fremtidige tilbud.

> Vil jeg med den laveste ADSL hastighed kunne se video/ høre musik uden
> "hakker"?

Det skulle være muligt.

> Har nogen en link? ( ikke TDC) hvor ADSL er grundigt forklaret for en
> kommende bruger.

Net-faq er altid en god start:
http://www.makr.dk/?net-faq;adsl

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket