filmplakat
Fra : Fax Modem

Dato : 26-12-00 17:30

Hejsa

Tjae, det er nok lidt uden for denne NG's område men jeg ved ikke rigtig
hvor jeg ellers skulle henvende mig.

Sagen er den at jeg leder efter en filmplakat for Replacement Killers med
Chow-Yun Fat og Mira Sorvino. Er der nogen der ligger inde med denne eller
kender et sted hvor jeg kan finde den så tøv ikke med at skrive til mig.
Plakaten skal rammes ind og bruges som gave så den må ikke være ridset,
beskadiget eller noget.

--
mvh.
Fax_Modem

"What did the hungry computer say?
I could sure go for a BYTE! Ha! A BYTE!
Ahh AHH Ahh!"

Fra : JSMadsen

Dato : 26-12-00 19:20

Fax_Modem skrev i meddelelsen ...
>Tjae, det er nok lidt uden for denne NG's område men jeg ved ikke rigtig
>hvor jeg ellers skulle henvende mig.

[snip]

Hvad med at prøve den lokale videobiks eller måske biograf?
Det kunne jo være at de havde den på lager...

/Jonas