Stofanet
Fra : Martin Berentzen

Dato : 10-12-01 17:59

HEJ!

Nu har jeg jo så lige fået Stofanet.... men jeg kan se at det er muligt at
opkoble uden netkort, men i stedet direkte via kabelmodemet! Er der nogen
hastighedsforskel?

martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-12-01 18:42

Martin Berentzen skrev:

>Nu har jeg jo så lige fået Stofanet.... men jeg kan se at det er muligt at
>opkoble uden netkort, men i stedet direkte via kabelmodemet!

Det er jo ren magi. Det næste du fortæller os er vel at du ikke
behøver slutte computeren til strømmen for at få den til at
virke.

Seriøst:
Hvis du fjerner netkortet fra din computer, kan du ikke komme på
Stofanet. Hvis du tror at du kobler op udenom det, skyldes det
blot at et automatprogram laver forbindelsen i det skjulte.

>Er der nogen hastighedsforskel?

Der er ingen forskel.

--
Bertel

Fra : Lars Jensen

Dato : 10-12-01 19:33

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> wrote in message

> [...]

> Stofanet. Hvis du tror at du kobler op udenom det, skyldes det
> blot at et automatprogram laver forbindelsen i det skjulte.

Bertel, Bertel, Bertel.... du har da snart haft StofaNet så længe at du
burde vide det :)

Jo, Martin, du kan godt undvære netkortet. Du kan i stedet anvende din
USB-port, såfremt du altså har fået et kabelmodem
med en USB-port.

Du skal lige være opmærksom på at support ikke supporterer at få USB-porten
til at virke, hvis den af en eller anden grund ikke
skulle være aktiv, eller ikke være installeret.

Der er ingen hastighedsforskel på at bruge USB-porten, og Ethernetporten.

--

Mvh.

Lars [ZulFo] Jensen
Ansat hos Telia Stofa, men skriver her helt på egne vejne....

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-12-01 21:20

Lars Jensen skrev:

>Bertel, Bertel, Bertel.... du har da snart haft StofaNet så længe at du
>burde vide det :)

Hm - mit kabel er altså ikke af sig selv hoppet fra mit netstik
til USB-porten.

Og undskyld hvis jeg skrev noget forkert. Jeg var ikke klar over
den anden mulighed.

--
Bertel

Fra : Lars Jensen

Dato : 11-12-01 13:35

"Bertel Lund Hansen" <nospam@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Hm - mit kabel er altså ikke af sig selv hoppet fra mit netstik
> til USB-porten.

Det ville også være en kende for underligt :)

> Og undskyld hvis jeg skrev noget forkert. Jeg var ikke klar over
> den anden mulighed.

Måske ikke så meget forkert, måske nærmere fejlfortolkede du spørgsmålet? :)

> Bertel

Lars B
Ansat hos Telia Stofa, men skriver her helt på egne vejne...