stofanet news begrænsning ???
Fra : lars

Dato : 10-12-01 08:55

Hvad er nu det for noget ??
har stofanet sat begrænsning på hvor meget man må hente fra deres news
server ??
kan de det sådan uden varsling ??

hilsen lars

Fra : Brian B. Christensen

Dato : 10-12-01 09:05

On Mon, 10 Dec 2001 08:54:45 +0100, "lars" <lmp@dae.dk> wrote:

>Hvad er nu det for noget ??
>har stofanet sat begrænsning på hvor meget man må hente fra deres news
>server ??
>kan de det sådan uden varsling ??

Jo, der er en meget stor begrænsing på deres newsserver. Den virker
aldrig!

Indrømmet, ikke et seriøst svar, men meget sigende for Stofanet og
deres newsserver.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 10-12-01 10:33

Mon, 10 Dec 2001 09:05:26 +0100, Brian B. Christensen
<bbc_ingenspamtak____@ibs-mtec.dk> wrote:

>Jo, der er en meget stor begrænsing på deres newsserver. Den virker
>aldrig!

Det er løgn og bagvaskelse! Jeg husker tydeligt en dag i forrige uge,
hvor den virkede, endda i flere timer.

hilsen p, stofa-abonnent , der efterhånden fast bruger sunsite

Fra : lars

Dato : 10-12-01 10:50

jeg synes det er underligt, jeg har aldrig før fået
en "Rate limit exceeded " error før.
men det fik jeg lørdag ?? mystisk

Fra : QED

Dato : 12-12-01 00:05

> Det er løgn og bagvaskelse! Jeg husker tydeligt en dag i forrige uge,
> hvor den virkede, endda i flere timer.

LOL, og opdateringsintervallerne er vist heller ikke noget at råbe hurra for

Mvh. (en tidligere Stofanet kunde, nu CC. (med FLATrate)
--
Martin AKA. QED
Network-organizer @ TP2001

Fra : Jan Henning Larsen

Dato : 16-12-01 16:04

> [...]

>Hvad er nu det for noget ??
>har stofanet sat begrænsning på hvor meget man må hente fra deres news

Sådan kører deres lorte server altid, det er det ringeste af det
ringeste, det har været sådan i flere år, de kan åbenbart ikke finde
ud af det, de vil ellers have penge nok for deres internet, hva så med
at få det til at virke.

Med Venlig Hilsen
Jan Henning Larsen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 16-12-01 16:09

"Jan Henning Larsen" <janhlarsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:qrdp1u0kvetlhckk43b2b1d211hdfnb9sn@4ax.com...
> de vil ellers have penge nok for deres internet

Er det mig der husker forkert når jeg mener at Stofa er det billigste
bredbåndsinternet i DK?

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-12-01 18:44

Newsgroups: dk.edb.internet.udbydere

Martin Højriis Kristensen skrev:

>Er det mig der husker forkert når jeg mener at Stofa er det billigste
>bredbåndsinternet i DK?

Nej. Der kan dog være installationer (kollegier osv.) hvor det er
billigere. Jeg ved ikke hvor hurtigt (erstatter "billigt" i det
foregående svar) Esbjeg-net er.

--
Bertel