billigt hostel i Paris
Fra : Mogens Christensen

Dato : 09-12-01 13:50

Jeg skal til Paris over Julen med min veninde og vi mangler et billigt
hostel, vi har prøvet at ringe til et par stykker, men man kan ikke
forud reservere over julen. Derfor spøerger jeg nu Jer om I kender
nogle billige steder at bo i Paris for to unge piger, hvor det er
muligt at bo og forudreservere over Julen
Venlig hilsen
Ivalo Pedersen

Fra : Torbjørn Rønning

Dato : 09-12-01 17:09

Mogens Christensen <mol@hillbilly.dk> skrev i
> [...]
> nogle billige steder at bo i Paris for to unge piger, hvor det er
> muligt at bo og forudreservere over Julen

Se på dette:

Hôtel le Loiret
5, Rue des Bons Enfants
75001 Paris
Tel.: 00 33 1 42 61 47 31
Fax: 00 33 1 42 61 36 85

3-stjernes familiedrevet hotell m/31 rom. Meget sentral
beliggenhet, like ved Louvre.

http://perso.wanadoo.fr/hotel.leloiret/adefault.htm

--
Torbjørn
www.tr-nett.com med over 500 reiserelaterte linker

Fra : Bjarne

Dato : 09-12-01 22:05

Simpel og billigt "danskerhotel", 5 min.s gang fra Gare de Lyon:

Hotel De l'Aveyron, autentisk Parisisk med skæve gulve og vinduer, der
mangler kit.
5, Rue D'Austerlitz
tlf.: (fra Danmark) 0033 1 43078686
fax: (fra Danmark) 0033 1 43078520
Priser:
1 værelser, 3 pers., bad/toilet på gangen: i alt 240,-kr./nat.
1 værelse m. bad og toilet, 2 pers., i alt 260,-kr./nat.

Morgenmad 25,-kr.

En del af personalet er danskere, og hotellet benyttes i høj grad af
danskere på tur til Paris.

Morgenmad:
Morgenmaden på hotellet er flutes og kaffe/te/chokolade.
Til samme pris kan man med fordel vælge
Konditoriet på hjørnet af Rue D'Austerlitz og Rue de Lyon
og selv sammensætte en mere spændende morgenmad.

Fra : Mogens Christensen

Dato : 10-12-01 14:51

mange tak for hjælpen
vi har reserveret hos dem
venlig hilsen
Ivalo Pedersen

Fra : Mogens Christensen

Dato : 09-12-01 23:40

Måske det lige skulle udspecificeres at der med hostel menes
vandrerhjem, eller lignende. Hotel priser er lige i overkanten, men
tak for jeres hurtige hjælp. Det vi søger er altså noget i prisklassen
under 200 kr. pr. døgn. Håber at I også her vil være behjælpelige.

Venlig hilsen
Ivalo Pedersen