hvor kan jeg downloade trailers fra X-file~
Fra : Jørgen M.

Dato : 06-12-00 21:33

Hej

Jeg er på udkik efter kvalitets trailers fra tvserierne X-files og Roswell

Hvor finder jeg dem ???

Alt modtages med kyshånd.

Hilsen
Jørgen M.

Fra : Tinka

Dato : 06-12-00 23:27

"Jørgen M." <jorgenm@post1.tele.dk> wrote:
> Hej
>
> Jeg er på udkik efter kvalitets trailers fra tvserierne X-files og
Roswell

> Hvor finder jeg dem ???
>
> Alt modtages med kyshånd.

Jeg ved ikke om de kan downloades, men den officielle x-files side har
alle officielle trailers liggende. Jeg kan desværre ikke huske
addressen på stående fod.

Tinka

--
----
embrace the struggle

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

Fra : Christina Estrup

Dato : 07-12-00 01:02

Tinka wrote:

> Jeg ved ikke om de kan downloades, men den officielle x-files side har
> alle officielle trailers liggende. Jeg kan desværre ikke huske
> addressen på stående fod.

http://www.thexfiles.com/main_flash.html

Du finder dem under "episodes" ved de forskellige afsnit.

mvh
Christina

--

— Well, tell me about these oppressed masses. What are they so worked
up about?

Fra : Invisagoth_xf

Dato : 10-03-01 01:31

Jeg er godt klar over at jeg er lidt sen på den, men bedere sen end aldrig. Hvis du stadig er på jagt efter X-files trailers, så prøv på siden:

http://xfva.duchovny.net

Venlig Hilsen,

*Invisagoth*

http://www.kandu.dk/