Kashmir live i P3-prisen?
Fra : Jeppe Nielsen

Dato : 08-12-01 22:12

Hej alle,
er der der har en optagelse af Kashmirs liveoptræden i P3-prisen? Og er det
i så fald en venlig sjæl, der vil give mig lov til at få en kopi?

Mvh.
Jeppe

Fra : Prinz Ali

Dato : 09-12-01 01:53

har ikke optagelse men det var fedt nok at se på

-Ali

Fra : Thomas

Dato : 09-12-01 10:58

Spillede de mere end de to numre der blev spillet i radioen?
Var der i så fald nyt materiale i mellem -og hvordan lød det?

Venlig hilsen
Thomas

Fra : Kristian V. Jensen

Dato : 09-12-01 13:05

Ja de spillede to numre som ikke blev sendt i radioen, nemlig "Undisturbed"
og "Jamie Fame Flame"

Bedste hilsner
Kristian V. Jensen
Vestergaardj@mail.tele.dk