package troubles
Fra : Enrique

Dato : 08-12-01 19:45

Yello

Jeg har et lille problem med package:

Dir layout (CLASSPATH=./java):

~/java/travelplanner

   TravelPlanner.java
   /search

      BreadthFirstSearch.java
Travelplanner.java indeholder:

package travelplanner;
import travelplanner.*;

BreadthFirstSearch.java indeholder:
package travelplanner.search;

Når jeg compiler Travelplanner.java får jeg:

TravelPlanner.java:23: cannot resolve symbol
symbol : class BreadthFirstSearch
location: class travelplanner.TravelPlanner
      BreadthFirstSearch bfs = new BreadthFirstSearch();
^
2 errors

Hvad gør jeg forkert???

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre < enrique@obel.auc.dk -- http://Welcome.to/Webbench >

Fra : Lars Mosegård

Dato : 08-12-01 22:36

"Enrique" <look@mySignature.txt> skrev i en meddelelse

> Travelplanner.java indeholder:
>
> package travelplanner;
> import travelplanner.*;
Burde indeholde:
import travelplanner.search.BreadthFirstSearch

import travelplanner.* importerer alle klasser i travelplanner men IKKE klasser
i sub-packages (det gode gamle danske ord :)

Mvh
Lars

Fra : Enrique

Dato : 08-12-01 23:18

On Sat, 08 Dec 2001 22:36:01 +0100, Lars Mosegård wrote:

> [...]
>
> import travelplanner.* importerer alle klasser i travelplanner men IKKE
> klasser i sub-packages (det gode gamle danske ord :)

Great! nu virker det.