hjælp mig væk fra telia......
Fra : cindie

Dato : 08-12-01 17:53

Hej NG

hvem kan hjælpe mig med at låse min mobil op? Jeg skal bruge simlock koden
og netværkskoden, da jeg er træt telia og alt deres lort. Mayday mayday,
hjælp mig.
Jeg har har en alkatel.

mvh Cindie

Fra : Poul

Dato : 08-12-01 18:04

> [...]
>og netværkskoden, da jeg er træt telia og alt deres lort. Mayday mayday,

Du skal såmænd bare sende en mail til crmkundeservice@telia.dk med IMEI-nr,
telefontype, tlf.nr og dine kontaktoplysninger. Herefter plejer de at være
hurtige med en tilbagemelding.

/Poul

Fra : cindie

Dato : 09-12-01 10:35

> [...]
>telefontype, tlf.nr og dine kontaktoplysninger. Herefter plejer de at være

Hej Poul

Det har jeg prøvet, men det vil de ikke, jeg har ventet i 6 uger nu.

mvh CIndie

Fra : Poul

Dato : 09-12-01 14:48

>Hej Poul
>
>Det har jeg prøvet, men det vil de ikke, jeg har ventet i 6 uger nu.
>
>mvh CIndie

Har du været kunde i mindst 6 måneder?

/Poul

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-12-01 13:45

> [...]
>
>/Poul

> Hej Poul
> Det har jeg prøvet, men det vil de ikke, jeg har ventet i

Det SKAL de ellers, hvis du har haft abonnementet i mere
end 6mrd, men prøv at spørg i denne nyhedsgruppe:

Mvh.
Mikael

Fra : Miki Hoe

Dato : 10-12-01 21:25

Det samme igen og igen... Telia skal en masse og holder ikke en skid af det
de lover!! Jeg kan godt forstå at du også flygter fra deres helvede
Cindie!!!!!!!!!!!!!

Igen.. HOLD JER FRA TELIA!!!

-miki-

Fra : --Tojo--

Dato : 11-12-01 11:45

">
> Igen.. HOLD JER FRA TELIA!!!

Kan kun sige det samme

> -miki-
>
> "Det SKAL de ellers, hvis du har haft abonnementet i mere
> end 6mrd"

Jeg har ventet i 4 måneder på koder og skrevet til dem hver 14. dag
Har endda skrevet et klage brev pr. post
og har fået brev tilbage at de har modtaget min klage !

Torben

Fra : Miki Hoe

Dato : 11-12-01 23:34

Ja men drøm du bare videre.. hvis jeg var dig, havde jeg troppet op inde
hos dem og fået koderne!!
Det er nok det der virker bedst.. selvom det heller ikke er ret effektivt...
Telia er umulige!!

-miki-