Wap priser Orange?
Fra : Claus Svanholm

Dato : 08-12-01 17:29

Hej

Hvad koster det at wappe hvis man har match? På deres side står der at de første 4 minutter koster normal telefontakst hvilket er
nemt nok at forstå--- Men efter 4 minutter står der bare -

Kan man virkelig være så heldig at man kun betaler for de første 4 minutter?

VH Claus

Fra : Michael Jensen

Dato : 08-12-01 19:04

"Claus Svanholm" <svanholm@gmx.net> skrev i en meddelelse
> Kan man virkelig være så heldig at man kun betaler for de første 4
minutter?

Nej, desværre ikke. Efter 4 minutter koster det så vidt jeg ved 50øre at
wappe. Hvis du vil være 100% sikker så ring lige til kundeservice på
80404040 det er gratis og åbent døgnet rundt :)

Fra : Mickey

Dato : 08-12-01 20:15

"Michael Jensen" <michael-j@cool.dk> skrev i en meddelelse

> 80404040 det er gratis og åbent døgnet rundt :)

og de er faktisk meget hyggelige at snakke med midt om natten, ingen kø og
ingen stressede kundeservicemedarbejdere der skal *skynde* sig videre til
den næste i køen

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Problemer med forbindelsen ?

Fra : Anders HJ

Dato : 09-12-01 00:55

Jeg har heldigvis andet at tage mig til kl. 3 om natten :)

Anders

Fra : Niller

Dato : 09-12-01 15:43

> Hvad koster det at wappe hvis man har match?

Wap med Match koster normal takst. Har man Modus abn. koster det 1,-/min. de
første fire minutter og 0,50/min. udover det.

e/gards

Niels