Arbejde i Norge??
Fra : benna

Dato : 08-12-01 12:55

Er der nogen som kan anbefale nogle gode steder at arbejde i Norge som
servitør, tjener eller lign. Jeg er på udkig efter et sted hvor der er
andre unge og hvor man også har mulighed for at stå på ski (jeg er
ikke bange for at lave noget, men er samtidig også på udkig efter et
sted hvor der er gang i den). Jeg har søgt Beitostølen
Høyfjellshotell, men fik desværre afslag.

Hvis der er nogen som kender til andre gode steder i Europa hvor man
kan arbejde sammen med andre unge må de meget gerne komme med forslag.

Send svar til min e-mail fedevaps@yahoo.dk

Mvh Johs

Fra : søren brix

Dato : 08-12-01 13:37

Hej Johs

Jeg her selv arbejdet i norge i et år, dog som bager, men jeg ved at på
storefjell højfjells hotel og pers hotel er i hundrevis af nordiske unge der
arbejder i øjeblikketog at de næsten søger folk hele tiden.

prøv evt. storefjell højfjellshotel: www.storefjell.no det ligger lige
midt i et af de største langrendsområder+de har egen alpin bakke+hejs og
hvis det ikke slår til er der kun 40-50 kilometer til hemsedal/geilo

du kan også prøve "pers hotel" på Gol www.pers.no

elllers er der jo også masser af hoteler i hemsedal/geilo

ellers må du prøve www.aetat.no som er den norske arbejds formidling.

held og lykke

Søren Brix Nielsen

mail endelig tilbage hvis du har yderlige spørgmål om norge ???????