kan nogen mon hjælpe mig
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 08-12-01 00:42

med link til det der engang hed Basses hundeguide ?? jeg kan bare ikke
huske hvad adr. er på den nye side .. god weekendhils fra Ami

Fra : John

Dato : 08-12-01 01:07

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> med link til det der engang hed Basses hundeguide ?? jeg kan bare ikke
> huske hvad adr. er på den nye side .. god weekendhils fra Ami

Hej Ami.

Jeg har ændret Basses Hundeguide til www.nethundeguiden.dk

Nathils
- John, Webmaster
Nethundeguiden.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 08-12-01 09:29

"John" <vimse@mulledreng.dk> skrev i en meddelelse

> "Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

> Hej Ami.
>
> Jeg har ændret Basses Hundeguide til www.nethundeguiden.dk

Hej John tak for linket .. men kan du give nogen forklaring ¨på
hvorfor man ikke kan komme ind på siden via linket??
godmorgenhils fra Ami ...

Fra : John

Dato : 08-12-01 14:06

> [...]
>
> Hej John tak for linket .. men kan du give nogen forklaring ¨på
> hvorfor man ikke kan komme ind på siden via linket??

Hej Ami.

Hvad problemer oplever du, og hvad mener du med at du
ikke kan komme til siden via www.nethundeguiden.dk ???.
Jeg har lige rundet siden, og alt fungere tilfredsstillende!.

http://www.nethundeguiden.dk

Lørdagshilsen
- John.

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 09-12-01 09:40

> Hvad problemer oplever du, og hvad mener du med at du
> ikke kan komme til siden via www.nethundeguiden.dk ???.
> Jeg har lige rundet siden, og alt fungere tilfredsstillende!.

Hej John!
ja det gør den også her nu .. altså fungerer tilfredsstillende .. men
igår fik jeg flere gange at vide at siden ikke kunne åbnes eller at
adgang var nægtet men nu kører det ..
godsøndagshilsen fra Ami

Fra : R. Ilsøe

Dato : 09-12-01 09:05

John, jeg har lige været inde og læse beskrivelsen af Flattere... Der
mangler noget... Flattere er ikke kun sorte. Der findes også leverfarvede:)