Shaft 2000 (minimal spoiler)
Fra : Peter Fleinert

Dato : 28-11-00 09:53

Det var rart at se Richard Roundtree stadig var Shaft og bare var 30 år
ældre. Det var lidt griner da han gik fra baren med to damer.
Jeg mener ikke at Shaft var en stor film, men jeg følte mig da underholdt.
Peter.

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 11:07

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-11-00 11:07

"Christian Vandsø" <christian@fabel.dk> wrote in message

> Faktisk synes jeg det er synd at Samuel Jackson kun får lov at score
> en billig barluder, mens den originale Shaft jo var en damernes mand.

Velkommen til 90'erne / nullerne / whatever. End ikke James Bond scorer så
meget som tidligere. Jeg så et sted, at det blev kædet sammen med AIDS'
fremkomst: Det er bare ikke så fedt at duske til højre og venstre som det
var tidligere - der er ihvertfald større risiko. Eller også skyldes det bare
at det moralske højre (de religiøse fanatikere) har fået større magt i USA.

Husk altid at tjekke www.capalert.com før du ser en film!

/Nikolaj

Fra : Peter B. Juul

Dato : 28-11-00 11:46

"Nikolaj Borg" <nikol@jborg.dk> writes:

> [...]
> at det moralske højre (de religiøse fanatikere) har fået større magt i USA.

"As long as people are still having premartial sex with many anonymous
partners while at the same time experimenting with mind-expanding
drugs in a consequence-free environment, I'll be sound as a pound!"

--
Peter B. Juul, o.-.o "Welcome to Usenet. Please don't feed the trolls."
The RockBear. ((^))

Fra : Keld Petersen

Dato : 28-11-00 12:05

Hej Nikolaj!

TAK TAK TAK...

Jeg havde glemt adressen til (navnet på?) Capalert.com - og har ledt i
evigheder...

Fra : Gergen

Dato : 28-11-00 17:28

Nikolaj Borg <nikol@jborg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:90003q$c4b$1@news.inet.tele.dk...
> Husk altid at tjekke www.capalert.com før du ser en film!

Hvad bruges den side da til?

--
Christian
-----

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 28-11-00 19:30

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> wrote in message

> Hvad bruges den side da til?

Medmindre filmen får rødt lys af deres "analytikere" er den alt for tandløs
til at den er værd at spilde tid på

/Nikolaj

Fra : Lars Josephsen

Dato : 28-11-00 19:36

"Gergen" <gergen@post.tele.dk> writes:

> Nikolaj Borg <nikol@jborg.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:90003q$c4b$1@news.inet.tele.dk...
> >

> Hvad bruges den side da til?

Du vil blive overrasket!

Prøv den! Prøv den!

M.v.h.

Lars
--
Do not reply to this address!
To find my real address try a search for my name on Google.

Fra : Martin Andersen

Dato : 03-12-00 14:03

Det fedeste ved filmen er Samuel L. Jackson. Lad os så se ham få den oscar -
for han spiller for suverent i Shaft.

Karakter til Shaft 2000: **** ud af 6.