Saft, most og juice
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 07-12-01 13:49

Hvad er forskellen på most, saft og juice?

Jeg drinkker solbær saft, men Rynkeby kalder det most. Jeg drikker
tilgengæld æblemost, men en presset appelsin presser jeg for at drikke
saften som juice. Og er kommer ikke citron juice i min marinade, men
citronsaft...

Forvirringen er total. Hvad er sammenhængen og hvornår kalder man det hvad?

Kåre

Fra : IT-Sektionen

Dato : 07-12-01 18:00

Kåre Weng Madsen skrev i meddelelsen <9uqdp0$cha$1@sunsite.dk>...
> [...]
>citronsaft...
>
>Forvirringen er total. Hvad er sammenhængen og hvornår kalder man det hvad?

Juice eller Most - forskellen er ens...
http://www.1klik.dk/artikel/default.asp?id=MV/909

Mvh - Jørgern

Fra : Jakob Skytte

Dato : 07-12-01 21:42

"IT-Sektionen" <no@mail.nn> wrote in message

> Juice eller Most - forskellen er ens...
> http://www.1klik.dk/artikel/default.asp?id=MV/909
>
> Mvh - Jørgern
>
> Forskellen er ikke ens, i most må der ikke tilsættes sukker det måder i
juice, dog er der ikke mange producenter der gør dette, se iøvrigt sidste
nr. af smag og behag hvor de anmelder juice

jake