Lhasa Apso
Fra : Lillian

Dato : 07-12-01 13:25

Hej.

jeg er ny i grupen jeg har Lhasa Apso & Shih-Tzu
er der også nogen i grupen som har de racer ?
Hilsen
L.H.

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 07-12-01 13:39

Er der ikke et sted hvor man kan se billeder af racerne ?

Fra : Lars Bach

Dato : 08-12-01 22:22

hej lillian.
før vi købte vores yorkshire terrier havde jeg også kigget på Lhasa
Apso, den er bare så kær sådan en.
har du opdræt med dem eller??
mvh mai brask

Lillian skriver:

Fra : Lillian

Dato : 09-12-01 10:20

Lars Bach <lbach@post11.tele.dk> wrote in message news:<3C12845D.987AD332@post11.tele.dk>...
> hej lillian.
> før vi købte vores yorkshire terrier havde jeg også kigget på Lhasa
> [...]

Mange tak for svaret.

Jeg har 2 Lhasa Apso min første fik jeg i 1983 blev 13½ år gammel
Jeg har forsøgt at lave en hjemmeside på http://www.sitecenter.dk/lillian.
jeg er ikke så god til det
Hilsen
Lillian

Fra : Lars Bach

Dato : 10-12-01 10:18

Hej Lillian.
nu har jeg været derinde at kigge, det er da en fin side. hvad koster hvalpene? både den ene og
anden race?
mvh Mai Brask

Lillian skriver:

Fra : lillian

Dato : 10-12-01 12:41

"Lars Bach" skrev d. 10-12-01 10:18 dette indlæg :
> Hej Lillian.
> nu har jeg været derinde at kigge, det er da en fin side. hvad koster
hvalpene? både den ene og
> anden race?
> mvh Mai Brask
>
> Lillian skriver:
Hej Mai Brask

Jeg har Engelske & USA Typper på begge raser,
jeg er ikke den store avler ca 1 kul om Året
prisen er for begge raser fra 5000-7000 kr
det er den pris som de koster i Danmark.
Mange hilsner
Lillian

http://www.kandu.dk/

Fra : Lars Bach

Dato : 11-12-01 15:26

Hej igen.
vi gav 4000,- for vores yorkshire terrier. Vi kunne så godt tænke os en til
men pengene er ikke til det.
Du kender ikke tilfældigvis en der måske kunne tænke sig at få hvalpe med
ham vi har? helst yorkshire.
eller måske bare nogle der har dem lidt billigere til salg?
mvh mai brask

lillian skriver:

Fra : lillian

Dato : 12-12-01 00:35

"Lars Bach" skrev d. 11-12-01 15:26 dette indlæg :
> [...]
med
> ham vi har? helst yorkshire.
> eller måske bare nogle der har dem lidt billigere til salg?

Hej.
Jeg har købt mine Shih-Tzu han i USA har var da USA CH.
Min 1 Lhasa Apso er fra Fimland. hindes Stambog er alle
minst Ch nogle har mange Inter Ch og er BIS,
Jeg tænker på at tage et kul på hinde , men det bliver
først til Oktober 02 jeg skal til Italen for at låne
han.
Da jeg ser meget på stamtavlen for at få det til at give de hvalpe som
jeg vil have, ---da jeg har 2 racer og skal se på stambøger
må jeg med skam sige at jeg ikke kender til andre racer.

Du kan ringe til DKK måske kan de hjælpe dig at få en
hvalp til den pris,--- men en lille hvalp til 7000 kr
som man har i 13 år-14 år ! --
Som man kan gå til Udstilling , og have glæde af ?
Hilsen
Lillian

http://www.kandu.dk/