Bøvl m. opdt. til 9.2.1 (dk)
Fra : Lasse Benjaminsen

Dato : 07-12-01 04:20

Har hentet den danske opdatering fra 9.1 til 9.2.1 på Apple.dk.
Efter en del bøvl med "forkert" checksum har jeg nu endnu mere bøvl med at
få opdateringen installeret.
Får meddelelsen, "problemer med at læse afsenderarkivet installeringsmodul".
- iMac 266, 64 ram. Hvad gør jeg?

v.h Lasse

Fra : thomas schreiber

Dato : 07-12-01 08:52

downloader den igen.

Fra : (Lars Kristian S

Dato : 07-12-01 13:55

> [...]

> få opdateringen installeret.
> Får meddelelsen, "problemer med at læse afsenderarkivet installeringsmodul".

Det er et kendt problem, som jeg også selv har haft! Der er generelle
fejl både i de danske og norske updatere, men den norske segmenterede
update virker i det mindste. Trist, det ikke hjælper på et dk
system...

Der var én her i gruppen, der havde en update - som fungerede - liggende
på en ftp server. Måske er den der stadig?

--
Venlig hilsen
Lars Kristian Sørensen