Udlån af tøj
Fra : Jesper

Dato : 06-12-01 17:22

Hej. Undskyld hvis det her er for påtrængende i denne gruppe. Jeg skal til
gallapremiere på Ringenes Herre og mangler et passende outfit at have på.
Jeg havde forestillet mig noget i retning af ringbrynje, skin bukser og et
enkelt sværd (andre forslag der passer til lejligheden modtages med glæde).
Er der nogen i københavnsområdet der har noget jeg kan låne? Jeg kan tilbyde
lidt sølle Lord of the rings merchandise til gengæld. Jeg er 191 cm og "
normal" af bygning.

Hvis der er nogen der ville hjælpe mig ville jeg blive over lykkelig. Jeg
kan fanges på Jesper@koplev.dk.

Mange hilsner og på forhånd tak

Jesper

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 06-12-01 19:28

"Jesper" <jesper@koplev.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt sølle Lord of the rings merchandise til gengæld. Jeg er 191 cm og "

Tja... jeg skal nu også til premieren, men det bliver altså i mine gamle
cowboybukser og en eller anden tilfældig sweaters, men du skal da være velkommen
til at låne en af de sweaters som jeg ikke slev skal have på.

Lars
--
Lars Wagner Hansen, Jagtvej 11, 4180 Sorø
l-hansen@post4.tele.dk http://home4.inet.tele.dk/l-hansen