Newsserver...
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-12-01 15:27

Jeg er efterhånden træt af min udbyders newsserver - specielt alt.binaries.*
fungerer utroligt ringe.

Er der nogen som kender en god newsudbyder - gerne betaling, det skal bare
virke!

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net

Fra : Mogens

Dato : 06-12-01 16:25

On 06 Dec 2001 14:26:45 GMT, "Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net>
wrote:

> [...]
>fungerer utroligt ringe.
>
>Er der nogen som kender en god newsudbyder - gerne betaling, det skal bare
Hej

Jeg har brugt Easynews i et års tid og er vældig godt tilfreds.
www.easynews.com
For $10 pr md kan du hente 6 GB. Får du brugt dem kan du
betale $10 igen og få nulstillet tælleren. Den næste måned
tæller så fra den dag.
De dækker alle binære grupper 100%. Hastigheden er
helt i top, især hvis du bruger din browser og f.eks.
Download Accelerator. Med en newsreader går det
lidt langsommere. ( Du kan både bruge newsreader og browser )

Mvh Mogens

Fra : ---==Doc_Holliday==-~

Dato : 06-12-01 16:39

On 06 Dec 2001 14:26:45 GMT, "Kasper Damkjær" <usenet@damkjaer.net>
Promulgated:

--->Jeg er efterhånden træt af min udbyders newsserver - specielt
alt.binaries.*
--->fungerer utroligt ringe.
--->
--->Er der nogen som kender en god newsudbyder - gerne betaling, det
skal bare
--->virke!

Har brugt www.easynews.com , www.usenetserver.com & bruger nu
www.giganews.com som er den jeg har været bedst tilfreds med. Jeg kan
ikke på stående fod huske deres tariffer men check det ud.

For mere info burde du ligeledes stille dit spørgsmål i:

news:alt.binaries.news-server-comparison da de udelukkende beskæftiger
sig med retention, completion og hastighed på de binære grupper, samt
fortrinsvis betalings newsservere.

God jagt!!

/Doc

--
On the outskirts of every agony sits some observant fellow who points.
-Virginia Woolf

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 06-12-01 21:35

---==Doc_Holliday==--- skrev: (messageID:

> Har brugt www.easynews.com , www.usenetserver.com & bruger nu
> www.giganews.com som er den jeg har været bedst tilfreds med. Jeg kan
> ikke på stående fod huske deres tariffer men check det ud.

Både Giga News og Easy News ser lovende ud - jeg signer up ved een af dem...

--
Kasper Damkjær
http://www.damkjaer.net