Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
XP og Gforce ti200 Max Pax Payne og RA2
Fra : noname99dk

Dato : 06-12-01 12:42

Hej med jer

Når jeg starter Max Payne eller Red Alert Yuris Revenge , så starter spillet
og hopper pludselig tilbage i windows XP.

Ved nogle hvorfor.

Det er en dk XP home edition og ti 200 64 mb ram,

Jeg har ikke kunnet finde en patch til spillene som retter fejlen , så måske
er det kun på min .

Mv Noname

Fra : Søren 'Mufoxe' Lund ~

Dato : 06-12-01 15:36

In article <3c0f5a14$0$7919$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
noname99dk@yahoo.dk says...
> [...]
>
> Det er en dk XP home edition og ti 200 64 mb ram,
>
> Jeg har ikke kunnet finde en patch til spillene som retter fejlen , så måske

Kører du med seneste driver fra NVidia (23.11)? Den har nogle problemer med
systemer, der er overclocket. Jeg kunne f.eks. ikke lave en vid_restart i Quake
uden at min computer bootede.

Da jeg gik tilbage til version 21.83 kørte alt lækkert igen.

--
/Søren

Husk, Google er din ven :)

Fra : Kim Larsen

Dato : 06-12-01 21:27

Nu kender jeg ikke noget til Max Payne, men jeg ved at hvis det er en
"forkert" udgave af RA du har, og du ikke har skrevet den rigtige reg.kode
ind, så stopper spillet efter en ca. 5-10 min.

Kim Larsen