Paris
Fra : Jørn Haulund

Dato : 06-12-01 09:53

Hej

Hvordan kommer man billigst og hurtigst til Paris i uge 10?

Jørn

Fra : Søren Blom

Dato : 06-12-01 13:35

"Jørn Haulund" <jorn@haulund.dk> skrev i
> Hvordan kommer man billigst og hurtigst til Paris i uge 10?

Tag bussen eller blaf. Personligt vil jeg fortrække selv at køre der ned,
det tager alt imellem 8 og 12 timer, alt efter hvilken fartdjævel man nu er
)

Men der er flere busselskaber der køre til Paris fra København f.eks.,
http://www.eurolines.dk/ er et af selskaberne, find selv flere.

Med tog kan du komme fra Danmark til Paris på en dag eller nat, men det er
bare ikke spor billigt.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Emil Jelstrup

Dato : 06-12-01 16:05

"Søren Blom" wrote:

> [...]
> http://www.eurolines.dk/ er et af selskaberne, find selv flere.
>
> Med tog kan du komme fra Danmark til Paris på en dag eller nat, men det er

Jeg fatter ikke hvorfor der er så mange, der rejser med bus - det er
forholdvis langsomt, meget ukomfortabelt og sikkert ikke meget billigere end
denne metode:

Flyv med Virgin Express fra København til Bruxelles - deres billigste
rabatbilletter koster kun 598 DKK retur!!

Tag derefter Thalys højhastighedstoget fra Bruxelles til Paris (1.5 time) -
en "Mini" rabatbillet koster kun €50 (373 DKK retur)!!
-
Samlet pris København-Bruxelles-Paris (forudsat du kan få rabatbillet på både
fly og tog) - 971 DKK retur!
-
Bestil flybilletterne til Bruxelles på http://www.virginexpress.com,
togbilletterne på http://www.sncf.com/indexe.htm (de franske jernbaner) - de