Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Geforce 2: PRO, GTS eller TI. Bedst???
Fra : Andrew

Dato : 05-12-01 23:11

Hej

Jeg er på nippet til at købe et Daytona Geforce 2 TI 64 mb DDR ram TV-out.

Men inden da vil jeg lige hører hvad forskellen er på chipsets'ene på
Geforce 2 PRO, Geforce 2 GTS og Geforce 2 TI????

Jeg regner med at Geforce 2 TI er det bedste af de 3 chipsets, har jeg
ret???

Mvh Anders

Fra : Jonny Jensen

Dato : 06-12-01 08:21

> [...]
> Geforce 2 PRO, Geforce 2 GTS og Geforce 2 TI????
>
> Jeg regner med at Geforce 2 TI er det bedste af de 3 chipsets, har jeg

Det er der allerede svaret på i dit tidligere GF2TI indlæg...

<SNIP>

Jonny.