Køb af vhs
Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 05-12-01 16:26

Jeg ved efterhånden hvor jeg skal købe dvd'er henne i dk, og i england -
men hvor kan man købe nye vhs-bånd til fornuftigt penge og med ordentlig
leveringstid?

Jeg skal have fat i en Fantasia 2000 - julegave *<

MVH ANR

"I could crush him like an ant - but that would be too easy. No, revenge
is a dish best served cold - I'll bite my time and when he least expect
it, I'll... - Ah, what the hell, I'll just crush him like an ant!"
-Montgomery Burns

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 05-12-01 17:33

Andreas N Rasmussen spurgte:

> Jeg ved efterhånden hvor jeg skal købe dvd'er henne i dk, og i
> england - men hvor kan man købe nye vhs-bånd til fornuftigt penge
> og med ordentlig leveringstid?

Da du åbenbart kommer lidt omkring, så prøv at kigge ind hos
Otto Duborg i Harrislee. Dér kunne man i al fald midt i november få
10 stk. Sony E240 af glimrende kvalitet for 200 devaluerede danske
kroner.

--
"Driller jeg fordi danskere taler og skriver engelsk
til hinanden? Jamen det må I da meget pard......"

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-12-01 19:02

Jørgen Grandt skrev:

> Dér kunne man i al fald midt i november få 10 stk.
> Sony E240 af glimrende kvalitet for 200 devaluerede
> danske kroner.

Jeg tror ikke, han mener uindspillede bånd.

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 06-12-01 01:15

Peter Bjerre Rosa skrev:

> Jeg tror ikke, han mener uindspillede bånd.

Nå nej, du har nok ret. Jeg læste ønsket om "nye vhs-bånd"
som *bånd* og ikke som 'film'. Og jeg var ellers så glad for at
jeg kunne diske op med et godt og billigt råd.

--
"Hvor er det trist at så mange bruger blindskrift og
tifingersystemet. De burde kigge ned og nøjes med ....."

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 06-12-01 01:40

Jørgen Grandt skrev:

> Og jeg var ellers så glad for at jeg kunne
> diske op med et godt og billigt råd.

Fortvivl ej. Det kunne jo hænde, at en anden eller tredje har nydt godt
af dit tip.

Fra : Tommy Nielsen

Dato : 05-12-01 17:49

http://194.192.106.59/film/default.asp?medie=vhs&action=show&import=false&id=1015131

Tommy Nielsen.
skuf@mail.dk

Fra : Per

Dato : 05-12-01 20:39

> [...]
> leveringstid?
>
> Jeg skal have fat i en Fantasia 2000 - julegave *<

Du kan prøve at hoppe en tur ind hos Blackstar som ligger i England.
www.blackstar.co.uk . De har også en ret stor VHS collection.
De er ihverftfald billigere end Danmark.

Venligst
Per

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 06-12-01 21:12

Andreas N Rasmussen <anrNOTPART@OFMAILmac.com> wrote:

> [...]
> leveringstid?
>
> Jeg skal have fat i en Fantasia 2000 - julegave *<

Tak for tilbagemeldingen - jeg regner med at bestille fra en
(sansynligvis videoland) imorgen.

Og til Jørgen; ja det var jo ikke lige det jeg spurgte om, men jeg har
da skrevet det bag ørene - det er da ihvertfald billigere end dem jeg
pleger at købe i sverige.

MVH ANR

Ned Flanders: "I need to know. Is God punishing me?"
Reverend Lovejoy: "Ohh, short answer, 'yes' with an 'if'.
Long answer, 'no' with a 'but'.