Nogle der kan........
Fra : RE FrEaK

Dato : 05-12-01 15:41

Hej Daw Gruppe!

Kan i anbefale en god mobil, og smart =) til omkring 700 kroner, det er
ligemeget om det er med taletid eller om det er med abonnement.

Da fjolset til jeg har smadret sin Nokia 3210, ved at tabe den fra 15 meters
højde =(
Og gider ikke at få den lavet...

--
ICQ: 114412893
PS2 FoReVeR!!!!!!!!!!!

Fra : Michael Jensen

Dato : 05-12-01 17:21

"RE FrEaK" <alerager@gamepower.dk> skrev i en meddelelse
> Kan i anbefale en god mobil, og smart =) til omkring 700 kroner, det er
> ligemeget om det er med taletid eller om det er med abonnement.

Hey!

Orange butikken kan pt. tilbyde en Motorola T2288 til kr. 499,- med
abonnement eller til kr. 799 med taletid. Telefonen vejer 140gram, har WAP,
alarm, lommeregner og der er mulighed for at downloade ringetoner til den.
Den har også nogle spil indbygget.

Der er ikke noget oprettelses gebyr på hverken Match, Viva, Modus abonnement
eller Mayday taletid.

Mvh.

Michael Jensen

Fra : Devast8or

Dato : 05-12-01 17:51

Jeg mener at www.wanna-save.dk har en 3310 (tror jeg det er) til noget i
stil med 200,- men så følger der sikkert et dyrt abonnement med :). Men du
kan jo kigge på det. Eller er der jo www.mobilpriser.nu
HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 05-12-01 19:30

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i

> Jeg mener at www.wanna-save.dk har en 3310 (tror jeg det er) til noget
> i stil med 200,- men så følger der sikkert et dyrt abonnement med :).
> Men du kan jo kigge på det. Eller er der jo www.mobilpriser.nu

www.mobilpriser.dk er nogle gange håbløst uopdateret...

Men den Nokia 3310 fra wannasave.com er ikke det værste bud... køb den til
199 med 100 kr om månenden og få det sat ned til 50 efter den første
måned...

Dvs.

Telefon:    199 kr
1. måned Ab.    100 kr
Sidste 5 x 50 kr 250 kr
Unlock        100 kr
========================
I ALT =    599 kr

Og det er så incl. nogle minutters taletid...!

/bm

--
--> www.gsmunlock.dk <--
Den største danske unlockside...

Fra : Claus Rolsted

Dato : 05-12-01 21:59

> www.mobilpriser.dk er nogle gange håbløst uopdateret...

Der findes også www.kelkoo.dk .... En kombination af de to skulle give den
bedste pris.

Mvh

Claus Rolsted

Fra : Per Thomsen

Dato : 06-12-01 11:29

> Men den Nokia 3310 fra wannasave.com er ikke det værste bud... køb den til
> 199 med 100 kr om månenden og få det sat ned til 50 efter den første
> måned...
Lyder interessant, jeg har bestilt den, men hvordan får du nedsat det
månedlige beløb?

Ja 44 min

Per

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-12-01 12:41

"Per Thomsen" <pt@monacor.dk> skrev i

> Lyder interessant, jeg har bestilt den, men hvordan får du nedsat det
> månedlige beløb?

Et opkald til deres kundeservice...!

/bm

Fra : Per Thomsen

Dato : 06-12-01 12:47

> Et opkald til deres kundeservice...!

Udfra hvad jeg har læst på Telia's hjemmeside fremgår det ingen steder, -
derfor ville jeg gerne høre hvor du har dine oplysninger fra.

I øvrigt tak for det hurtige svar.

Per

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-12-01 12:50

> Udfra hvad jeg har læst på Telia's hjemmeside fremgår det ingen steder,
> - derfor ville jeg gerne høre hvor du har dine oplysninger fra.

Jeg har gjort det med en Ericsson T28s...!

> I øvrigt tak for det hurtige svar.

Det var så lidt...!

/bm

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 05-12-01 22:27

Kan du nøjes med en Ericsson T10, sælger www.forbrugerliv.dk sådan een incl.
chatboard og rygsæk !?!

Med Telia taletid og låst ½ år, intet abonnement...

/Mikael

Fra : Fischer

Dato : 06-12-01 04:37

> Kan du nøjes med en Ericsson T10, sælger www.forbrugerliv.dk sådan
> een incl. chatboard og rygsæk !?!

Hvis du også fortalte hvad den koster kunne du spare en masse mennesker for
en masse besvær.
Forbrugerliv kræver at du registrer dig - ellers kan man ikke se noget som
helst.

*Fischer

Fra : maxses

Dato : 06-12-01 07:32

"Fischer" skrev d. 06-12-01 04:37 dette indlæg :

> [...]
mennesker for
> en masse besvær.
> Forbrugerliv kræver at du registrer dig - ellers kan man ikke se noget

Rolig nu:) den koster 299 + fragt...(75.- tror j nok´)

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 06-12-01 12:45

> Rolig nu:) den koster 299 + fragt...(75.- tror j nok´)

Korrekt, det glemte jeg lige

Mvh.
Mikael