java faneblade
Fra : Søren Sørensen

Dato : 04-12-01 10:12

Hej

Jeg er igang med at programmere to sammenhængene sider, hvor der på den ene
er 4 knapper og på den anden side 4 faneblade. Jeg vil så gerne have knap 1
til at føre over til faneblad 1, knap 2 til at føre over til faneblad 2 osv.
Kan dette lade sig gøre?

Hilsen Søren

Fra : Ingo Horn

Dato : 04-12-01 10:12

Søren Sørensen wrote:

> [...]
> til at føre over til faneblad 1, knap 2 til at føre over til faneblad 2 osv.

Wow, I´ve seen english postings in a german NG,
but this is really new . Please try to post at
least in english, if you´re unabled to do it in
german. It´s a german Newsgroup.

Ingo

Fra : Jan Eliasen

Dato : 04-12-01 12:22

Fra : Martin Christensen

Dato : 04-12-01 12:55

Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 04-12-01 13:37

"Søren Sørensen" <smutter@cs.auc.dk> wrote in message
> [...]
1
> til at føre over til faneblad 1, knap 2 til at føre over til faneblad 2
ja

Fra : Soren Sohl

Dato : 04-12-01 13:58

Klaus Hebsgaard wrote:

> "Søren Sørensen" <smutter@cs.auc.dk> wrote in message

> ene
> 1
> osv.
> ja

Hvordan for en i hede hule tysker mand?

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-12-01 14:58

Soren Sohl <ssohl@cs.auc.dk> writes:

> Hvordan for en i hede hule tysker mand?

Tal paent. Der er kvinder og boern tilstede.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk

Fra : Birgitte Lauge Eggel~

Dato : 04-12-01 15:08

synes jeg også, jeg er en kvinde, der bor i Tyskland.
Hilsen
Birgitte

Fra : Martin Ehmsen

Dato : 04-12-01 15:58

Birgitte Lauge Eggeling wrote:
> synes jeg også, jeg er en kvinde, der bor i Tyskland.
> Hilsen
> Birgitte

Ja, vi kan ikke alle være lige heldige

Mvh.
Martin Ehmsen
--
"Life is good for only two things,
discovering mathematics and teaching mathematics"

Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 04-12-01 15:13

> Hvordan for en i hede hule tysker mand?
Du lyder ikke som om, du tror mig:

På den event der kommer når man klikker på knap1 siger man bare til
fanebladet at faneblad 1 skal vises, og så fremdeles.
Det kan godt være det bare er mig, men jeg kan ikke se problemet her....

Fra : guenther schoebel

Dato : 04-12-01 16:26

> [...]
> til at føre over til faneblad 1, knap 2 til at føre over til faneblad 2 osv.

kann man nur bewundern, die jungs, wenn ich so über den daumen peile was ich den
ganzen tag so alles *rechzschreibmähssig* falsch mache und die haben noch so
kleine o's und durchgestrichene nullen ...

mfg. günther

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 04-12-01 16:45

guenther schoebel wrote:

> kann man nur bewundern, die jungs, wenn ich so über den daumen peile was ich den
> ganzen tag so alles *rechzschreibmähssig* falsch mache und die haben noch so
> kleine o's und durchgestrichene nullen ...

Nein, aber den bockwurst!

(soweit die träume..)
Ulrik Magnusson

Fra : *Tweak*