WDM / GPU drivere fra nvidia
Fra : Flemming Joensson

Dato : 03-12-01 21:53

Hejsa,
jeg har netop erhvervet mig et GF3Ti500 kort efter at have været ATi kunde i lang tid, så jeg er ikke så meget inde i nvidia driverne.
Jeg kører XP Pro, har hentet og installeret GPU driveren (23.11), men hvad med WDM driveren?
Bør man også installere den, GPU driveren er omkring 6MB i størrelse mens WDM driveren er ca. 1MB, så det er jo nok ikke det samme de to drivere gør. Men da jeg ikke lige kunne lokalisere en readme synes jeg lige jeg ville spørge jer - hvad gør WDM driveren som GPU driveren ikke gør?

Links til svaret på mit spørgsmål er helt fint, bare jeg lige finder frem til hvad den store forskel er.

På forhånd tak
Flemming

Fra : Martin Petersen

Dato : 04-12-01 01:52

Du skal ikke installere wdm driveren med mindre du har "Personal Cinema"..:

>http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=personalcinema<

- Martin

Fra : Flemming Joensson

Dato : 04-12-01 10:13

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote in message news:9uh6mv$igk$1@news.cybercity.dk...
> Du skal ikke installere wdm driveren med mindre du har "Personal Cinema"..:

> - Martin

Ok, mange tak for hjælpen Martin.

mvh
Flemming