MRTG på CPE FWA?
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 03-12-01 21:26

Nogen der kan køre det på CPE boksen?

Jeg er rimeligt interreseret i hvad den satans boxs kan....

--
·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;·-·:;··:;·-·:;·-·:;·

Bjarke Hansen
Elektriker-lærling i Siemens Technology Service
ICQ#31813486

Fra : Ole Hansen

Dato : 05-12-01 12:51

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> writes:

> Nogen der kan køre det på CPE boksen?

Hvis den snakker SNMP og eller vil ud med oplysningerne, så ja.

> Jeg er rimeligt interreseret i hvad den satans boxs kan....

Øhh.. Jo.. ;)

--
Ole Hansen

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 05-12-01 20:29

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis den snakker SNMP og eller vil ud med oplysningerne, så ja.

Aha, hvordan gør du så det? Det ku' da være møj sjov at prøve. Jeg satte
MRTG op "mod" routeren på mit forrige arbejde, men så vidt jeg ved kræver
det da brugernavn/adgangskode og det har jeg da ikke til den
CPE-boks....eller har jeg? Hvordan har du gjort?

MVH
Thomas

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-12-01 21:02

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> wrote in message

> Hvis den snakker SNMP og eller vil ud med oplysningerne, så ja.

Hvad er forskellen?

Jeg tænker på det program der overvåger båndbredden.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 06-12-01 21:21

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3c0fd099$0$47271$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad er forskellen?

SNMP er en protokol til at snakke med routere mm
MRTG er et program der bruger SNMP til at lave en grafik fremstilling af
båndbredde mm

http://www.makr.dk/?javaspil - Nu med beta-underholdning for folket

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 06-12-01 21:56

In article <3c0fd48d$0$47280$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin Højriis Kristensen wrote:

> SNMP er en protokol til at snakke med routere mm
> MRTG er et program der bruger SNMP til at lave en grafik fremstilling af
> båndbredde mm

MRTG kan sagtens basere sine grafer på andet end SNMP

--
Andreas Plesner Jacobsen | You just wait, I'll sin till I blow up!