Erfaringer med TV-grabbing via Hauppauge W~
Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 03-12-01 21:26

Hej

Er der nogle der har erfaringer med subj? og kan det bruges som en
video? evt. sammen med PowerVCR II

mvh
Søren

Fra : Søren Møller

Dato : 03-12-01 22:39

Mit WinTV PVR (PCI) virker rigtig godt (under XP). Det kan grabbe realtime i
MPEG1 og 2 (med forskellige bit rates) - jeg har dog ikke kunne finde andre
programme (end dem der er med) der virker særlig godt med kortet (her
iblandt PowerVCR II)
--
Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 04-12-01 10:53

Jeg tænkte nu mest på en af de billigere Hauppauge modeller til under
1000,- og om de kunne bruges sammen med PowerVCR uden problemer.

Kan du grabbe med divX?

Fra : Søren Møller

Dato : 04-12-01 15:20

--
Ja, jeg kan godt grabbe til DivX med VirtualDub, dette har dog ikke noget
specielt med kortet at gøre, men derimod hvor hurtig din processer er!

Med venlig hilsen / Best regards,
Søren R. Møller

Fax/Voice-mail: +45-35 11 00 00 P 09549

Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 05-12-01 10:26

OK - det lyder imponerende.

Fra : CAWH

Dato : 04-12-01 17:57

Hvilket primært grafikkort har du siddende ?

-Casper-

Fra : Søren Møller

Dato : 04-12-01 18:27

--