Fejl på Tiscalis sider.
Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 03-12-01 12:46

Jeg har altid været tilfreds med Tiscali, indtil jeg fik denne fejl,
da jeg ville tanke taletid:

"Fatal error: Call to a member function on a non-object in
/sysadm/local/web/services-mocom/service-site/services-mocom/service_time2.php
on line 82"

Jeg har forsøgt flere gange, men får samme resulatat. Fonen blev
lukket og jeg ringede til Tiscali. Jeg skylder dem sjovt nok penge og
kan ikke få den åbnet. Den med at deres site ikke virker, overhører de
tilsyneladende.

Jeg er ikke interesseret i at skylde penge, men at have en telefon,
der virker. Jeg havde aldrig brokket mig, hvis jeg vidste at fejlen er
_min_. Men det mener jeg ikke den er.

I min opsigelse har jeg forklaret dem, at PHP er et server script og
uanset hvad jeg gør, har jeg ingen indflydelse på, hvordan det
fungerer.

Jeg kan se, at andre, tidligere, har haft samme problemer. Men hvordan
får vi dem til at åbne øjnene og kigge efter fejlen?

Jeg vil gerne have Tiscali igen, når det _virker_.

MVH
Henrik

Fra : D9N

Dato : 03-12-01 12:52

det står hvad årsagen til fejlen er .....
på deres hjemmeside...
så hvis du bruger IE 6 så slå cookies fra....
og det kan være at du skal gøre det et par dage i træk, prøv også at slette
din cache... det virkede for mig...

vh
D9N

Peace-Love-Harmony

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 04-12-01 10:40

"D9N" <trans@it.dk> wrote in message news:<9ufp05$1991$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
> så hvis du bruger IE 6 så slå cookies fra....
> og det kan være at du skal gøre det et par dage i træk, prøv også at slette
[...]

Jeg vil så prøve.

Det eneste jeg kan finde ang. problemet, er denne stump tekst:

--- klip ---
Bemærk: Der kan i øjeblikket være problemer med at tanke taletid.
Dette er speicelt tilfældet med Internet Explorer version 6.0
--- klip ---

Jeg har også fået samme fejl med IE5. Står der nogle steder, udover
hvad du lige har skrevet, hvordan man omgår fejlen?

Men anyways er det da surt at få lukket sin telefon pga. en fejl. Om
det så er Microsofts eller Tiscalis. Det er nu ved at være 14 dage
siden den blev lukket og den er stadig blokeret. Jeg ved ikke om det
bare er mig, men jeg synes sågu det er lidt urimeligt... :(

MVH
Henrik

Fra : D9N

Dato : 04-12-01 12:28

Nej det er ikke urimeligt, men du får bare ikke så meget ud af det , hvis
problemet er i din egen maskine ....
nej det står ikke beskrevet , det er ud fra egne erfaringer og andre sites
der har samme problemer med ssl..
vh
D9N

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 06-12-01 20:00

Hej. Det er ikke for at være ordkløver, men du modsiger dig selv.

--- klip ---
> hvis problemet er i din egen maskine ....
--- klip ---
> det er ud fra egne erfaringer og andre sites
> der har samme problemer med ssl..
--- klip ---

Jeg har fået åbnet fonen idag og NU lader det til at virke med IE5.

Det med cachen, cookies og IE6 har jeg prøvet et par dage i træk nu,
uden resultat.

Snakkede iøvrigt med Tiscali, som sagde, at de ikke havde nogle
udsigter til _hvornår_ problemet er løst, udover at det _skal_ være
færdigt før nytår.
Nåhja. Så bliver min næste telefonregning jo heller ikke så dyr.

MVH
Henrik Hansen

Fra : D9N

Dato : 09-12-01 23:36

Hej Henrik

> Hej. Det er ikke for at være ordkløver, men du modsiger dig selv.
>
> --- klip ---
> --- klip ---
> --- klip ---

nej det gør jeg nu ikke, IE6 er installeret i din maskine, og der kan det
løses.
jeg har ingen problemer med at sætte penge ind på mine numre, med IE6.

> Det med cachen, cookies og IE6 har jeg prøvet et par dage i træk nu,
> uden resultat.

har du rettet SSL instillingerne ???

--
vh
D9N

[ICQ - 78427356]
Peace-Love-Harmony

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 10-12-01 12:49

> har du rettet SSL instillingerne ???
[...]

Nej. Hvad skal rettes dér?

MVH
Henrik

Fra : D9N

Dato : 10-12-01 13:06

> [...]
>
> Nej. Hvad skal rettes dér?

hvis du vælger i din browser funktioner, internet indstillinger, avanceret
så skal du markere brug SSL 2.0 , Brug SSL 3.0 , brug TLS 1.0

husk også at det skal være den danske version af IE6 da den engelske ikke
virker..

hvis du stadig har problemer så icq mig... og vi kan tage hele opsætningen
--
vh
D9N

[ICQ - 78427356]